fredag 23. april 2010

Jippi...



I dag har jeg fri fredag og det er så deilig!! Jeg tusler litt rundt her og rydder litt... samt tørker støv.... En vaskemskin blir satt på og jeg blogger litt innimellom..! *S*



Kjøpte med meg denne herlige bøtta hjem i går... helt ny... men ser jo ut som den har stått ute i hundre år... snakk om sjarm eller? Den er fra Nordal og fåes kjøpt på Dorothea Triaden!!



Oppi bøtta skal det et stoooort oliventre, tror det blir et uekte et... men har ikke bestemt meg enda... og det blir ihvertfall ikke før neste lønn! *S*

Det er helg og det er sol!! Hva mer kan man ønske...?
Kos dere!
klem

7 kommentarer:

S & E sa...

Kjempefin, hadde passet veldig fint til mitt nye oliventre..... som det snart kommer bilder av :-)

Lynetmor sa...

Innom for å ønske deg god helg :-)

Minka sa...

Den bøtta der var kjempe lekker, og den så virkelig gamel ut..Ha en flott helg, klems...

Lena Celine sa...

kjempe fin bøtte!!!
God helg til deg og dine!!!

Klemmer fra Lena

Jatte sa...

Sjarmerende bøtte ja, men hadde jeg kommet hjem med en sånn en så hadde nok min kjære kikka veeeldig rart på meg *ler*

Ha en strålende helg,
Stor klem fra Jatte ♥

Anja Holt sa...

man kunne jo f.eks ønske at det sluttet å snø?

Grattis med nytt kjøp, undres om du har noen penger igjen ved lønningstid og håper du får skikkelige rabatter!!! hehe!!

Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.