søndag 25. april 2010

Granit!


På kjøleskapet henger en vier og en klips fra granit, slik småplukk må man bare ha.... De sorte tagsa skal henge på kurver i gangen med navn på... må bare bli ferdig der ute... ting tar tid!!


Jeg måtte bare gå tilbake og kjøpe denne kurven, vet ikke helt hvor jeg skal ha den enda, men bare digget den...

Pennholdere, eller til friskeurter, lysestake om du vil... ungene ville ha hver sin gull og sølv blyant, her er det mye tegning om dagen!

To "bokser" til rusk.... Så var jeg innom ikea og fant servietter i denne herlige blåfargen..smask!!
Så folkens granit på Grünerløkka må dere nærmere beskue om dere får til en dag!! *S*

Hvem trenger ikke en boks med hampsnøre?! Kan brukes til det meste...
Sola har ikke kommet enda, men ungene og mannen er allerede ute så jeg får svinge meg rundt og gå ut jeg og!
Ha en fin dag...
klem

4 kommentarer:

Hege sa...

Så fint - og lekre kort som henger på vaieren!:-D
Har du laget de?
Ha en fin søndag,
klem Hege.

salige lavendel sa...

Elsker små tavler jeg også og hengevaiere. Her hos deg er det mye i min stil altså =) Ha en koselig dag!!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fine ting. Sånn boks med snøre er genialt. ☺

det hvite hjerte sa...

Åh, den hyssingboxen MÅ jeg bare HA ...!
Takk for tips ...!

Ha en fin ny uke ...!

klem

ann-christin