tirsdag 20. april 2010

Granit..


Har ikke noen personlige bilder og vise jeg så jeg sitter her og sikler på Granit sine sider og der er en del jeg har lyst på... får bare håper de har de når jeg får tatt meg turen til grünerløkka!


Kunne sikkert kjøpt noen bokser på ikea og gjort deet selv... men denne var kul!



Hvem har tid til å vaske hermitikkbokser når man får kjøpt de helt fiks ferdig slik!!? *S*




Det hender ganske ofte jeg går i butikken og kommer hjem uten det jeg egentlig trengte, denne var kjekk....


Slike får man aldri nok av...
Her er det total slafing på gang, jeg har hatt sykt vondt i ryggen den siste uken... så nå ligger jeg rett ut! Håper og bli bedre i morgen....
Klemmmer i fleng!

7 kommentarer:

Ludoland sa...

Hei hei. ja der er det mye kult! De øverste kurvene var jo veldig fine da. De fikk jeg også lyst på. deilig med slække dag. jeg også. spiser sjokolade og ser på tv. mm deilig.

Ludoland sa...

eller slafing hva er det. er det det samme som slækking? hehe.. Men kjipt med ryggsmerter. håper du blir frisk veldig snart.

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Jag gillar också granit!
Många bra praktiska och framförallt snygga saker

Kram Madde

igi sa...

Her var det mye fint! Synd det er så langt til Grunerløkka...
God bedring!
Klem IGi

IJ sa...

Hei på deg!

Masse fint på Granit, ja! Skulle gjerne hatt dei her på vestlandet:-)
Fin blogg du har!

IJ

Elizabet Stilig hjem sa...

Så stilige og ikke minst praktiske ting. Jeg trenger noen bokser selv, kanskje jeg skal komme meg på Granit.

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei igjen, det ligger en ting til deg på bloggen min.

Hilsen Elizabet