fredag 9. april 2010

Fræddan...



Bare 8,5 time igjen til helg nå... det skal bli deilig! Tror jeg skal bruke de timene på og rope etter sola! *S*

Har en syk storesøster her i dag, vondt i magen... vet ikke om det har noen sammenheng med at hun hadde hatt med seg mobilen sin på skolen i går og den ble stjålet.. (strengt forbudt å ha med på skolen...) Det var vel ikke akkurat det jeg var mest skuffet over.. jeg ble mest skuffet over at mannen min unnlot med å fortelle meg dette!! Så fikk jeg skrevet av meg den irritasjonen..... *S*

Da løper jeg på jobb, det er mannen som må være hjemme i dag!
Ha en fin dag folkens....

4 kommentarer:

sylvia sa...

ja endelig helg.
her skinner sola ,det er herlig,
ønsker deg og dine en flott helg,
klem fra sylvia

den lilla tråd sa...

fiiine puten,jeg har samme selv ♥

-Lisa ♥

Jatte sa...

God Bedring til storesøster,
Å god helg til deg :)

Klem Jatte :))

Smykkas sa...

Nå er nok arbeidsdagen over, og jeg håper du får se sola i løpet av helga.

Her hos oss ser det veldig lovende ut.

Klem