søndag 7. mars 2010

Trøtt!




Oioioi, jeg trenger ferie... er trøtt som ei strømpe! Herr Fjeldhammer var på tokt i går og jeg har hatt to unger i senga vår... den ene hostet hele natta og den andre har ligget urolig med beina her og der over meg!! Så var jeg så dum og snek meg ut av sengen for å gå på do og sjekke om mannen hadde kommet hjem sånn rundt seks og jaggu våknet ikke de to trolla mine ja!!

Jeg tror aldri ungene mine blir syvsovere....

Håper sola kommer om en stund!
Ha en fin søndag..
klem

8 kommentarer:

Lykkelita sa...

-jeg også... er trøtt altså:)
Men "morgenstund har gull i munn" og jeg har litt tid foran datamaskinen - aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Søndagsklem fra Elisabeth!

Anette:D sa...

Høres ut som ei slitsom natt. Her har jeg sovet godt i to netter nå. Kan vel ikke snakke om det..:D

Kanskje vi skulle tromme sammen en jente tur til ett eller annet sted?:D

Ha en flott søndag

Tone sa...

:)
Her i huset sover toåringen enda... Jeg BØR kanskje vekke ham, men morgenkaffen smaker så myyye bedre i fred og ro ...

Ha en nydelig dag, til tross for slitsom natt, fru Fjeldhammer :)

sylvia sa...

hei.
ja en er slapp og trøtt etter så kald å hard vinter vi har hatt,men nå skinner sola,så våren er på vei for fullt.
ønsker deg en fin dag.
klem fra sylvia

Fjordheim sa...

Om ti år kommer du til å ha problemer med å få dei opp av senga. Men det hjelper lite mot trettheten i dag. Problemet nå er at jeg er våken om natta selv om det er stille. Ja ja. En får vel sovet en gang.
Ønsker deg en avslappende dag :)

Christine C sa...

Ja her er det ei til som er trøtt - 1-åringen våkner flere ganger om natta og har ingen respekt for søndagsfreden, hehe.

Håper du får en fin søndag uansett :)

Camilla sa...

Ikke si det for sikkert, når tenårene kommer for fullt, vil de ikke opp og gå på skolen, og når det er helg nytter det ikke få de opp av sengen *fnis*

Men hvis du får en ledig stund kan du titte innom hos meg. Jeg gir bort 1års gratis bladabonnement =) Kanskje det kan friste?!

Ha en fortsatt fin søndag.
Klem fra meg.

åshilds villa sa...

haha bruker å være sånn..jeg har 3 barn selv og det er rimelig trangt om plassen når dem kommer inn om natten...ønsker deg en fortsatt fin søndag..klem