søndag 28. mars 2010

sommertid



En kommode har kommet inn i lillestua og nå funderer jeg på om jeg skal male den sort og bytte knotter på den... liker de glassknottene som er til høyre på bilde veldig godt... men vet ikke om de passer om kommoden blir svart!?




Kjøpte også mitt første durance duftlys i går, cotton flower er duften... den falt dessverre ikke i smak da den svei i øynene etter 20 min... men glasset er pent og se på da ihvertfall!! Jeg får holde meg til clean cotton duften fra yankee candle...


I dag er det utflykt som står på planen, lillebror har mast om at vi skal gå på kino og se dragekrigeren.. jeg tror den blir litt skummel men han har bestemt seg!


Kos dere...
klem

3 kommentarer:

Lykkelita sa...

Bare innom for å ønske deg og dine en fin påske. Stor klem fra Elisabeth i nord!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg tror det kan bli stilig med de knottene selv om du maler kommoden sort...God kinosøndag!

Smykkas sa...

Tror absolutt knottene til høyre vil bli fine på en svart kommode. Da vil de faktisk komme mer til sin rett etter min smak.

Det males tydeligvis både hos den ene og den andre får jeg inntrykk av.

Ha en super søndagskveld.

Klem