søndag 7. mars 2010

sola skinner!



Det er ganske varmt og deilig ute.. plussgrader faktisk...digg! Barna er og står på ski med farmor og farfar, Herr Fjeldhammer sover og jeg vasker og rydder... siden jeg jobbet i hele går så ble det ikke så mye tid til å sette huset på stell! Skal ut en tur i det fine været snart...for det må mann!



Takker for hjelpen angående såpeflaskene, jeg skal prøve Bademiljø først og har ikke de så må jeg snart ta meg en tur til Linneas Hage... det er utrolig lenge siden jeg har vært der!

Hva gjør dere i dag da?
klem

5 kommentarer:

☆ SessanOchPrinsessan.Com sa...

Njut Söndagen, Solen strålar deiligt idag!!

Klemmer

åshilds villa sa...

hei..kjempe fin spisestue..likte sjenken den var bare lekker..klem fra åshild

Beate sa...

spisestuen deres er utrolig lekker!

her skinner solen fra blå himmel og vi har nettopp kost oss med en kopp kaffe ute! deilig

klem beate

Anja Holt sa...

jeg trenger kjøpehjelp neste gang, 1.300 kr med butikkens navn på... ellers har jeg trent og vasket bil!

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin blogg du har! Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

Har selv startet ny blogg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

Har også lagt ut en liten giveaway. Trekning i morgen. Hyggelig hvis du har lyst til være med.

:-)