søndag 21. mars 2010

Puter



Putene fra H&M Home har kommet... de er så fine så! Putesamlingen min begynner å bli drøy, men jeg stabler i høyden....



Hvem bestilte mer snø i dag? Jeg som har vår i tankene og følte at nå, blir det vår snart! Jaja, ser ut som om det smelter det her!!

Rommet til storesøster blir kaos uansett, at det går ann å eie så mye "ræl"... kan jo ikke kaste alt heller... men men, hun liker rommet godt!

Nå er jeg igang med mitt og gubbens rom... det er konstant rotete.. jeg må bli mere ryddig av meg skjønner jeg... er ikke flink til system jeg!!

Kos dere...
klem

3 kommentarer:

igi sa...

Kjempe fine puter!!! Puter kan en aldri få for mange av..
Klem Igi

Anja Holt sa...

Får legge putene rundt om i huset, det funker her.... solen skinner, snøen tiner!

Guttemamma sa...

Bevilger meg en tidlig påskeferie fra bloggen og derfor:gla' påske!!
klem