tirsdag 30. mars 2010

Påske



Egg fra greengate har jeg kjøpt... de skal fylles litt og ungene skal få lete etter de, det er jo så mye snakk om påskeharen at jeg får vel spille med! Jeg selv er ikke oppvokst med noen påskehare....

Kosmotikkpungen vant jeg hos Fryd for øye... den er fra Miss Etoile.




disse pappeggene er kjøpt på bokhandelen ark for 10 kroner, de er jo bare så skjønne...
Kanskje det kommer en liten leke i de... eller noe hobbygreier, ungene her elsker klipp og lim!




Fikk aldri kjøpt noen egg fra Maileg, da de forsvant ut av butikken før jeg fikk snudd meg...



Lillebror har ikke feber i dag, men nekter og gå i barnehagen... han skjønner ikke helt hvorfor han må dit når storesøster er hos farmor (farmor er nyoperert i foten, så det holde med en..*S*)! Så heldig for oss så har mormor fri i dag og han får være sammen med henne.

I dag skinner sola, så kos dere masse!
klem

9 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så fine egg og en kjempesøt kurv de lå i:)
Må vel finne fram påskeeggene her snart. Men de er langt fra like fine som dine!
Ha en fin dag:)
Klem

huset med det rare.. sa...

God morgen!
Du trenger ikke maileg-egg når du har fått tak i så søte egg som dette! De fra greengate er jo noe helt for seg selv!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Skjønne egg...god påsk...
eddaKlemmer til deg:)

Lykkelille sa...

Nydelige egg! På jakt etter påskeegg - kjempe koselig. Det er jeg oppvokst med, og har mange gode minner. God påske:-)

Nooria sa...

Så herlige påskeegg! Tenker mottakerne kommer til å kose seg ;-). Jeg er heller ikke vokst opp med påskehare og har faktisk ikke noe forhold til den. Men påsken nyter jeg likevel :-)), og det til fulle!

Ønsker deg en deilig påske med familien din!

Lottas Himmelrom sa...

Innom med en påskeklem:)
Ps.Hvor har du kjøpt den fine "storage" kurven? :)

Livs Lyst sa...

Ha en virkelig fin påske! Og jeg liker den nederste fil-de-fer-kurven der altså!!

Hilsen Liv

Beate sa...

så søte egg! digger kurven de ligger i!!

ønsker deg en fin dag

klem beate

Smykkas sa...

Flotte egg du har, og det samme kan jeg si om kurven.

Jeg har faktisk kjøpt et påskeegg til meg selv, men tror det ender med at jeg gir det bort.

Klem