lørdag 13. mars 2010

oioioi..........



Nytt teppe er på vei under spisestuebordet, det er i hus... men ikke pakket ut enda!
Dagen har gått i ett... først ikea sammen med mannen, stod utenfor klokka 9 og "banket" på. vi var ikke alene!

Så bursdagsfeiring for storesøster på bowlingen.... så måtte jeg bare klippe meg, følte meg helt uvel... men enda mer uvel nå.. snakk om missforståelser av sveis!!!! jaja...det vokser ut igjen!

Så måtte jeg handle inn til bursdagsfeiring nr to og bursdagsgaver til den virkelige dagen på mandag .... snakker vi dårlig planlegging...? Så når senteret stengte klokka 18 så måtte jeg jo bruke en time på rema 1000 også... heldigvis laget mamma middag til oss og nå er ungene lagt og jeg skal slenge meg på soffan... yes!!

kos dere videre...
klem

1 kommentar:

Jeanette Jess1 sa...

Håper du får en litt roligere søndag, her skal det feires barneselskap med 40 unger i akebakken,så jeg vil nok være helt kake i morgenkveld istedet...
ha en fin søndag!!!