tirsdag 2. mars 2010

Ny dag, nye muligheter!


Bokstaver her og bokstaver der, bokstaver her og der.... Jeg bare digger bokstaver!
Home puten er fra Living og kostet 149 kr!



Ellers så har jeg ikke pakket ned metallstjernen jeg kjøpte til jul, den er dekorert med kongler og jeg synes den passer hele året. De brune rammene er fra Dorothea.




K`en og S`en er fra sallyann på majorstua de har jeg malt svart med hobbymaling!

Ellers så blir ikke bordet her malt hvitt for jeg liker kontrasten det gir... jeg har så smått valgt inn litt svart her og der... for ja, man blir lei hvitt etterhvert... men det er slik jeg er, liker og bytte litt!

3 kommentarer:

Hege sa...

Enig med deg - bare hvitt blir litt trist:-)
Så morsommt med de rammene mellom bokstavene - på avstand så det ut som det sto KOOS ;-D
Ha en fin dag, klem Hege.

Smykkas sa...

Alltid gøy med litt forandring, men det har en tendens til at det fylles opp i skuffer og skap - dessverre.

Enig med deg om å beholde bordet slik. Kjempefint mot det hvite.

Ha en fin kveld.

Monica sa...

kjempeflott med det bordet. Jeg er enig med deg, gjør seg med kontrast.
Koselig blogg du har :-)

-monica-