tirsdag 2. mars 2010

Kid interiør!



Jeg fikk KID katalogen her om dagen og falt pladask for denne duken, og det er overasskende for jeg liker egentlig ikke duker... betyr dette at jeg begynner og bli gammel!? *S*



Den passet rett inn her akkurat nå.... Blander sammen litt grått og blått, sølv og svart.. og selvsagt mye herlig hvitt!!




Dere da, liker dere duker... ?





Men trenger et råd... jeg lurer på om jeg skal male dette speilet svart... slik blank svart.. hva tror dere... bra ide eller dårlig? Egentlig er jeg på jakt etter et skap som jeg kan male sort, men finn er ikke med meg om dagen!!


Nå er det tv på meg...
klem


Psst.. Grete.
Bilde har jeg laget selv... *S*

7 kommentarer:

Landcharm sa...

Speilet har en tøff ramme, og ville sikkert blitt flott i sort.
Duk - er ikke så flink, men legger på damask når jeg skal gjøre det litt ekstra. (litt shabby damask, for den er ikke nødvendigvis så strøken bestandig)

Anette:D sa...

Jeg liker og ha en liten duk på. Få litt farge på bordet, sammen med litt annen pynt:D

Speilet er jeg usikker på, ikke så god på og forestille meg hvordan det blir svart:d

Ha en flott dag!

Maren sa...

Hei hei !!
Tror det speilet kunne blitt kjempelekkert i sort høyglans ala bengalakk (eller hvordan det skrives!!!) Har ei venninne som har mala flere ting med det, med supert resultat:)

Duker . . . tja bruker vel aller mest små brikker og løpere. Men på kjøkkenbordet er det ofte stor duk, men det er fordi vi har et fryktelig stykt bord ;))

Ønsker deg en fin kveld, nå venter jeg på frustrerte fruer !!!
*maren*

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Det blir mest hvite duker til festlige middagslag:)
Speilet...ja ..nei...vet ikke:):)
kos deg
eddaKlemmer

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kjerringpoeng til deg! Neida, duker er supert å bruke for å tilføye litt farge eller omgjøre interiøret litt. Din stripete er helt etter min smak, forholdsvis nøytral, men likevel effektiv, om du skjønner. :-)

igi sa...

Flott duk!
jeg tror speilet vil bli kjempe fint med svart, blank "drakt".

klem Igi

Loppe Leah sa...

Speilet hadde blitt fint sort blank.. Kanskje sinkspray hadde vært fint og...hmmm, nei vet ikke gitt.

Ha en fin kveld:)