onsdag 17. mars 2010

Ikea



I går var jeg en tur på ikea for å handle noen kommoder til storesøster... hun skal få kontroll på kaoset på rommet sitt. Lillebror har fått hennes expedit bokhylle og det har blitt system i rotet på rommet hans også! Tror Herr Fjeldhammer gruer seg til å sette sammen disse kommodene, tror det er det værste han vet!



Ramlet jo over disse søte kurvene da, det skal flytte inn gormiti figurer og bakuganer i de, da vet vi hvor småtingene er, for det er noe lillebror har mye av, da han elsker og ha noe i hånden, det er alltid en bil eller figur i begge hender! Til og med om natta har han en leke i hånden, vet ikke hvor normalt det er men gutten sovner uansett på to sekunder!




Det eneste jeg ikke fikk plass til i bilen var en 2 meter lang plate vi skal bruke til pult, FrkFischer gav meg den ideèn..... Pulten til storesøster er så liten at det bare er rot på den... nå er rote på spisestuebordet... hun elsker og klippe og lime. Jeg advarer deg herved mannen min at du må snart en tur på ikea....

Nå er det jobb snart på meg...Ha en fin dag!
klem

6 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ønsker deg en fin dag
eddaKlemmer:)

Anno 2009 sa...

Oi, så smarte disse kurvene var da. De må jeg også ha til eldstemann sine Bakuganer og Gormitifigurer. For de er over alt i huset her. Greit å få de samlet på ett sted;).

Spisestueområdet deres er så lekker og innbydende altså, og med teppe under bordet, så ble det veldig flott;)

Ha en fin dag;-)

Frk Fischer sa...

Kuult å fixe litt da...Å det ble ikke 2 meter pult , men to skrivebord inntil hverandre...så kan lillebror få det ene en gang..fikk nemlig ikke med 2 meter plate i bilen vi heller og jeg ville fixe dette da..ja du veit åssen det er..hi hi ! Gleder meg til å se!!

Smykkas sa...

Virkelig festlige kurver.

Kan godt forstå at mannen din gruer seg til å skru sammen tingene fra IKEA, for det er ikke bare, bare. Jeg har prøvd selv.

Hilsen Astrid

vintagepaitings sa...

Oi - disse var kjempefine! jeg var på Ikea i forrige uke men så ikke disse - må tilbake da :)
Stå på !

Klem

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Jeg tror Ikeamøbler i flatpakke er ALLE menns mareritt *lol* Skjønner ikke hvorfor, de er jo så enkle å sette sammen ;)

Håper du får en fortsatt fin torsdag :)