fredag 12. mars 2010

Endelig helg!!



Har vært og shoppet litt igjen på H&M home.... stilige puter til helt utrolige priser, 99kr for denne hvite her med skrift på!





Denne hvite/sorte stripete koster 49,50kr... gleder meg!

Puter kan man vel aldri få nok av? Jeg må snart finne meg et eget skap til oppbevaring av puter... Heldigvis kommer disse uten innepute og da er det lettere og pakke bort de man har!

Her i helgen er det feiring av åtteåringen, hun skal ha bowlingbursdag i morgen sammen med en klassevenninne... 14 jenter som skal "kaste" ball...gleder oss!! *S*

Kos dere....
klem

11 kommentarer:

Minka sa...

Gøy å handle litt, iallefall når det er slike flotte ting til fine priser..Ha en finhelg, og håper feiringen går kjempe, klems...

Hege sa...

Har også kikket der:-)
Ååå den med skriften på..!
Ha en trivelig helg, klem Hege.

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Hej! Visst e kuddarna snygga. Klickade hem precis samma igår

Trevlig helg

Myhome sa...

Stilige puter, til knallgode priser:))
Ha en fin helg, og masse lykke til med feiringen!!
Klem Anita

Mitt og Mine sa...

Kjempe kule puter!!

Tror jeg må inn og ta en titt... ;)

God helg!

Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Noen hjemme hos meg mener at puter i sofaen bare er i veien....Kule de steinlysene under her. Kanskje jeg skal ta en titt i bitikken og luske rundt og lure på hvem som er deg, he he. God helg!

Janne Lillian ♥ sa...

Så fine puter..gratulerer !!

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem ♥

Heidi {FruFly} sa...

De var veldig fine begge to, hadde glidd rett inn her:) Ha en flott helg! Klem Heidi

Kjeruben sa...

Skjønne (rimelige!) puter, og heilt enig... det får ein ALDRI nok av!
:o)

Anja Holt sa...

kos dere på bowling!!!

Smykkas sa...

Den puten med skriften på var skikkelig lekker.

Gøy å småhandle litt til seg selv, og dette var jo priser til å leve med.

Ha en kjempefin lørdag.