torsdag 4. mars 2010

Bokstaver til bry..



Etter å ha lest bloggen til Heidi fant jeg ut at jeg måtte jo ut og kjøpe et par av de flotte betong bokstavene hun hadde kjøpt på Kremmerhuset! 29kr er jo megt rimelig... og jeg er litt hekta på bokstaver!




Var hjemme med minsten i går da han hadde vondt i magen og ja man får vel si han hadde diarè, så det er alltid godt med en luftetur på kvelden... Dro på Strømmen storsenter med min mor og handlet... da jeg stod i kassa og skulle betale for betong bokstavene roper hun ut:

HVA, Liker du LSK...? (Fotballag fra Lillestrøm)

HÆ, hva mener du, sier jeg?

Her i huset er fotball meget viktig for Herr Fjeldhammer og det går i VIF og ManU..... så hva skal jeg med LSK?

Forklaringen er jo at jeg kjøpte jo bare forbokstaven til oss i huset her... og det blir LSK... Vi fikk oss en god latter!




Storesøster har hostet i hele natt, såvidt sovet noen minutter føles det og minsten har magesmerter enda.... Så her er vi! Da jeg pakket opp betong bokstavene isted..kommer det høylydt fra storesøster:

HVA, liker du LSK?

På`n igjen.... med forklaringen! Snakk om bokstaver til bryderi!

Nå står ikke disse bokstavene sammen, det står en her og en der så kanskje vi slipper slike utbrudd! *LOL*

Ha en fortsatt fin dag og nyt sola!!
klem

10 kommentarer:

Minka sa...

Hehe, ikke bare bare nei..Men flotte var de, og fin pris og..klems

idyll sa...

Hahaha.. herlige fotballentusiaster.. Kjempeflotte bokstaver og så billig.. Kremmerhuset har jo masse fint for tiden:)

sylvia sa...

he he.flotte bokstaver..
klem fra sylvia

Fjordheim sa...

Hadde nok ikke komt på at det skulle stå for lsk nei. Men så er jo ikke jeg noen fotballensusiast.
Stilige bokstaver. Lenge siden jeg har vært på Kremmerhuset eller anndre interiørbutikker. Har vel satt litt innkjøpsstopp. Men på bruktbutikker må en jo bare handle når det er noe der en liker. Ellers forsvinner det jo.
God bedring til dei som er sjuke. Slitsomt når en ikke får sove om natta. Håper du får en god dag :)

det hvite hjerte sa...

Venter i spenning hva
mannen din sier når han kommer
hjem ... !!! *smiler*

Ha en fin dag
god bedring til dine
små håpefulle ... ♥

klem

☆ SessanOchPrinsessan.Com sa...

Eftersom det är VIF för alla pengar här i huset og så hade det blivit katastrofe om jag kom hem med lsk bokstaver *ha ha*

God klem & hoppas liten är bättre i magen nu

Livs Lyst sa...

Kuule de bokstavene altså.

Ha en fin dag!

Liv ;O)

Lynetmor sa...

He, he, ikke alltid like lett nei he, he. Litt artig da ;-) Ønsker dere god bedring :-)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..festlig med bokstaver...og så billige da:)
kos deg med LSK:)
eddaKlemmer

Heidi`s hvite perle sa...

haha! flotte er de bokstavene;) Morsomt..