torsdag 25. februar 2010

Greengate..



Tydeligvis får man ikke tatt for mange bilder av detaljer! Ungene merker det ikke engang, men noen ganger synes de det er rart at jeg tar bilder av alt mulig! Greengate gjør seg godt på bilder..*S*



Men når to paller med Greengate kommer inn i butikk så blir man bare i fantastisk godt humør, det kribler i hele kroppen... Det er ikke å komme bort i fra at Greengate gjør en glad!! Ser dere den flotte sommerfugl detaljen inne i bollen... *dån*





Egentlig har jeg litt dårlig tid, men innom bloggen måtte jeg! Prøver så godt jeg kan med et innlegg om dagen, det funker sånn av og til!! *ler*

Ha en fin dag... og stikk innom en Dorothea butikk om du har tid, våren har kommet dit!!
klemz

3 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

åh gleder meg til det kommer masse nytt greengate på Hadeland Glassverk, kramboden!! det er min nærmeste greengate forhandler:) så der er jeg fast kunde;O))

Men så langt har de ikke fått inn noe nytt...så jeg venter i spenning. Men tror ikke det kommer før uti mars en gang.

ser det er mange i blogglandia som har fått tak i det nye av greengate..sikkert fra de store byene det da..bor på jevnaker jeg vet du..så da må vi vel smøre oss med tålmodighet:(

ha en fin dag!

klem Lillan

susan`s side sa...

Tenkte faktisk å ta meg en tur til mosseporten en av dagene, vet du om de har fått inn my cinnamon girl der?

Har en drøm... sa...

Heihei, jeg tenkte meg en tur til Dorothea på Triaden i morgen... Er så spent på om det har kommet inn litt påske-egg fra Green Gate og/eller Maileg??

Nydelig de skålene med sommerfugl inni...

Klem Line