onsdag 10. februar 2010

trøtt i tryne...



Her sitter hele gjengen og koser seg... Vi kunne hatt en stille og rolig morgen her, vi kunne ha sovet litt lenger enn vanlig.. men neida, det er på slike dager minsten står opp før fuglene... men de dagene vi må opp tidlig da er det skrik og skrål ja... one big happy family!! *LOL*




Jeg er ikke morgen gretten jeg nei... bare litt stille! *S*

Driver og planlegger bursdag til minsten her han er så heldig og ha bursdag på valentiner dagen, og i år er det jo både morsdag og fastelaven samtidig... det vanskeligste er å finne ut hva man skal kjøpe i presang, for den blivende 4 åringen ønsker seg bare et skateboard!! (Jeg vet ikke om han vet hva det er engang!?)

Må hoppe i dusjen først så kle på meg smilet... så jobbe!
Ha en fin dag, alle sammen...

6 kommentarer:

Anne sa...

Ønsker deg en super dag :) Med smilet om munnen, hehe.)

AnnaJohanna sa...

Hihi, er det ikke slik det er. Jeg har fridag i dag og første snuppa sto opp litt over 6 :-)

Ønsker deg en flott dag og lykke til med planleggingen av burdag!!

Klem Johanna

Smykkas sa...

Ja, slike små stiller ikke klokken slik som foreldrene ønsker. Det er bare å dra seg opp før hanen har tenkt å gale.

Likte veldig godt de søte kaninene.

Lykke til med planleggingen.

M sa...

Tar litt tid å våkne i blant!
Ha en fin dag, klem, M

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelige maileg. Blir alltid så glad av disse skapningene:) ha en fin dag:)

Lillan

Mitt og Mine sa...

Skateboard ja...imponerende at 4-åringen ønsker seg det!
Kos deg med planleggingen av den store dagen!!

Klem