søndag 7. februar 2010

sola skinner



Var på posten og hentet pakke fra panduro i går...



Her er det masse deilig papir, litt bånd.....og trebokstaver i LOVE!



Så er jeg jo veldig glad i bokser som jeg aldri vet hva jeg skal gjøre med, men disse er jo bare som godis for øynene! Tror de havner på jenterommet om en stund!

Jeg er i gang med bollebaking... for etter at mannen har kommet hjem fra sats så er det akebakken for store og små.. gleder oss... det er en smule kaldt ute, men sola skinner så fint!!

Ha en fin dag der ute...

15 kommentarer:

Anette:D sa...

Hvor skal dere ake? ... mulig vi drar ut en tur i akebakken også:d

Anette:D sa...

Oki.. bare sondre som er hjemme.. så mulig jeg og han drar en tur:D

hjem hos linda sa...

Kos deg masse med den flotte pakken fra panduro....Herlige farver på det du har kjøpt deg..Ønsker deg en fin søndag..
velkommen til å bli med på GIVE AWAY hos meg!!
Klæm Linda

irene sa...

Alltid göy med panduro! Har läänge tenkt på å kjöpe de boxene, de er sååå fine, men det har ikke blitt gjort..Nu tror jag att jag skall bestille de!!
Ha en fin söndag!

Irene

Heidi sa...

Panduro er bare fantastisk, tror jeg må ta en tur ned snart!:) Flotte ting du har kjøpt! Ha en super søndag! Klem Heidi

mi-rachel sa...

så dumt du ikke har fått tak i krakken. for en spennende pakke fra panduro. jeg linker deg til jeg. håper det er ok;)

det hvite hjerte sa...

Åh, så fine
ting du har
kjøpt deg ...!
Me like ... ♥
Kos deg
resten
av søndagen ...!
klem

Anja Holt sa...

skulle gjerne sett deg på sats i dag også, pokker nå fikk jeg lyst på boller!!! boksene var kjempefine, skulle gjerne hatt dem selv.

Lykkelita sa...

Pakker fra Panduro er jo bare de beste... Håper dere har hatt fin dag i akebakken.
Ha en trivelig søndagskveld:)

igi sa...

En herlig pakke fra Panduro! Jeg liker de boksene kjempe godt, noen bokstaver er heller ikke å forakte..

Ha en fin uke!
Klem Igi

Bo med barn sa...

Tusen takk for kjempekoselig hilsen. Jeg blir så glad:)

Så mye fint du har kjøpt deg fra Panduro!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

huset med det rare.. sa...

Ble jammen litt forelsket i den ene boksen din der jeg.. den største, likte virkelig mønsteret og fargene! *inn å sjekke på panduro*!!

Håper dere har hatt det gøy i akebakken!

Huset på toppen sa...

Oj,masse nydelig ting du også har kjøpt hos Panduro:) Gleder meg til så sy Tilda blomsterhageengel....
ha en fin mandag!
Klem Linda

det hvite hjerte sa...

Gratulerer som vinner ...!
Heldige deg ... ♥
Ønsker deg en fin mandagskveld ...!
klem

Jeanette sa...

Hei!
Så fin blogg du har:-)
Hilsen Jeanette:-)