lørdag 13. februar 2010


Sånn, nå har jeg nesten landa ned i soffan... Venter på middagen min som jeg lager selv, mens jeg har vært på jobb så har de andre spist hos svigers! Jeg by the way lager meg nachos....


I dag har det blitt mye pakking av presanger, det gikk til tider nesten rundt for meg! Valentiner dagen og morsdag på samme dag da gitt!!



Egentlig burde jeg vært super mamma og begynt å lage kaker til i morgen, men det orker jeg ikke akkurat nå... tror soffan roper på meg! Ble litt overtid i dag pga sykdom...

Håper dere koser dere!!
klem

6 kommentarer:

Minka sa...

Er innom for å ønske deg en flott dag i morgen, klems..

AnnaJohanna sa...

Ønsker deg en herlig avslappende kveld!! Så flink du er til å lage det koseligt å fint rundt deg!!!

Ønsker deg og dine en kjekk dag i morgen!!
Klem Johanna

Beate sa...

syns du fortjener å slappe av på soffen nå!

kule puter...hi,hi... har 1 og 2 selv

klem beate

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen! (... og takk for at du titter innom meg hver dag *smiler*)

Er innom for å ønske deg en riktig fin dag i morgen!!

Klem
Anette:)

KATRINES INTERIØR sa...

Hei! :) Bare lurte på om det er Karlstad sofa fra IKEA dere har? Og er dere fornøyd med den? Kunne tenke meg å mulig kjøpe den skjønner du :) Takker for svar :) Hilsen Katrine

Anja Holt sa...

jeg håper mannen min har vært innom deg i dag....