mandag 15. februar 2010

Bursdag i barnehagen...



Så er det mandag og lillebror skal feires i barnehagen... han ville ha med muffins!



Ja, jeg har kjøpt ferdig lagde muffins, for jeg er elendig på å bake det.... men det er et annet kapittel!




Noen ganger glemmer jeg at jeg har en gutt, for disse ble kanskje litt jentete?




Men neida. lillebror elsket det... tusen takk mamma, det er jo kjærligheter også!! Han er så søt atte.... og det var viktig at når han skulle ha barnebursdag da måtte jentene få prinsessetallerkner... mens "vi" gutta tar med fotballer på, mamma!! *LOL*

Har senvakt i dag, så vi tar en soft morgen...
Ha en fin dag!
klem

5 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

Så søt gutten din er!! Ble jo flotte muffins det da!!! Så veeeldig gode ut med alle de sjokoladebitene;) hihi..

Ha en fin dag!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, dette var snok stas, og så kjærligheter på toppen - ikke'no er bedre enn det, vet du! Gratulerer med minstemann da, og ha en fin dag!

Klem Cahtrine :-)

Anette:D sa...

Flotte muffins... ekstra søte med de hjertene på:d Du blir nok en populær mamma nå:d

Ha en fin dag!

Smykkas sa...

Barna blir like lykkelige selv om kakene er ferdigkjøpt.

Du har pyntet nydelig og jeg skjønner godt at pjokken var fornøyd.

Riktig flink har du vært.

Astrid

Høvebakken sa...

Så lurt å ha en kjærlighet i muffinsen!