mandag 22. februar 2010

Nyt dagen...


Alle gode ting er tre.. starter mandagen som vanlig, med at det meste går feil!! Aiaiaia...


Satte meg ned her litt jeg før jeg må reise meg opp for å rydde kjøkkene...IGJEN! Litt lei det kjøkkene ja....

Egentlig har jeg bare lyst til å legge meg ned i soffan og dra dyna over hode, for det er en slik dag jeg har.. men nei, rydde først så gå på jobb!


I går skinte sola så fint inn i lillestua og i dag er det trist og grått, det snør enda!!
Når tror dere våren kommer? Tror snøen kommer til å ligge til langt ut i mai jeg!! *S*
Ha en fin dag folkens og nyt den max!!
klem...

10 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

En fin & god dag
ønskes deg Lin ...♥

klem

lovecountrychabbychicstyle sa...

ja slike dager kommer og går:) heldigvis er det forbigående som regen. Se det positive i tingene:)

ha ei flott ny uke:)

Lillan

Fjordheim sa...

Ja noen dager er best under dyna eller i godstolen. Men som regel er det noen plikter som kaller.
Her er det litt sol i dag. Håper det fortsetter ei stund nå. Vil ha ei sol som varmer litt så en kan kjenne det i solveggen.
Ønsker deg ei god uke :)

et kjært hjem sa...

Så fine puter i sofakroken! Kunne ønske vi hadde living i nærheten, likte veldig godt den love puta! Ikke så gøy å rydde nei :) Ha en fin uke! Ane

Elis@beth sa...

Huff slike dager er ikke noe særlig!!

Håper det er blitt bedre??

Klem!

Smykkas sa...

Vi kjenner vel alle til de dagene da ingenting går vår vei. Jeg har funnet ut at jo mer jeg rydder, dess verre blir det, for det er så mye som skulle vært fjernet for alltid.

Ja, ja. Det blir kanskje til våre. Og den lar nok vente på seg. Det snør og snør her hos oss også, og jeg tror det blir lenge til vi får noe som ligner vår - dessverre.

Ha en fortsatt fin dag. Ting kan jo ha bedre seg.

Klem

FruLisa sa...

Håper dagen ble bedre enn den startet!

irina sa...

Håper dagen ble bedre..jeg klarte å knuse tre gamle fine skåler, tømme ut en pakke mel og ødlegge ett stettfat...hvordan er det mulig !!

kanskje vi har vært tunet inn på kaos i dag.
Håper du får en bedre dag i morgen.

Klem

Anne sa...

Så fine bilder:) Du har det veldig fint, lampen over sofaen er genial og lekker. Jeg er redd vi må bruke stilongs 17 mai, usj... Uansett, ha en fin kveld:)

Jeanette Jess1 sa...

Heldigvis er ikke alle dagene sånn, de er bare innom og forsvinner igjen.

Håper dagen ble bedre etterhvert, og det blir fint vær igjen skal du se,det er jo heldigvis bare februar ennå.

kan trøste deg med at her er det strålende sol MEN det -25 grader så vi sitter inne vi også...