mandag 8. februar 2010


Når jeg satt meg ned for å spise middag ser jeg meg rundt og da finner jeg dette "droget" på veggen, ingen hadde fortalt meg at den skulle settes opp i dag... alright, kanskje jeg hadde ryddet litt før jeg gikk!? Ungene har det med å slenge pysjene sine overalt om morningen så jaja....
Det er ingen lekker interiør greie dette og vi gikk noen runder på hvor den skulle henge! Men den gjør nytta si og det er viktigst!! (funker ikke helt enda)

Herlig fargerikt papir, nå kan bursdagene bare komme....

Ha en fin mandag...

8 kommentarer:

Brabo sa...

Haha, jeg har tre stykker og man lærer seg å overse de etterhvert ;)
Jeg er villig til litt øgli på veggen sålenge det er 20 grader når vi står opp om morran ;)

Jeg lever av å selge disse, så har du spørsmål er det bare å fyre ivei - jeg er superbruker ;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja...noen ganger må nytten gå foran utseendet:)
Nydelig papir:)
ha en kos dag
goeKlemmer

mi-rachel sa...

så mye fint papir!!

mi-rachel sa...

så mye fint papir!!

Anja Holt sa...

Elsker vår gamle hulk som henger på veggen, du kommer til å overse den glatt!

Sidsel sa...

hvorfor ikke henge varmepumpa lavere på veggen? jeg har den under et vindu - noe som gjør den veldig mye mindre synlig.
Spurte montøren om den MÅTTE henge høyt, men det sa han ikke var nødvendig. Bedre å få den varme lufta ut nede ved gulvet, for varmluft stiger som kjent opp, og legger seg langs taket .....

Noen andre som her gjort som meg???

Uansett - den sirkulerer vel også lufta i rommet, så all luft blir kanskje like varm ....
Trives godt med min - som varmer opp en hel etasje på 130 kvm ....

lykke til me bruken :-)

Jeanette Jess1 sa...

Ja,det skal være sikkert - varmepumpe er jammen ikke noe vakkert syn,men jeg ville ikke ha byttet min mot alt i verden. Den er verd sin vekt i gull spør du meg ;o))

Mitt og Mine sa...

Har ett sånt drog vi også... men den gjør jo nytten ;)

Herlige saker du har fått fra Panduro. Tror jeg skal ta meg en titt inn dit akkurat NU!