tirsdag 16. februar 2010




Muffins er ikke lett og lage synes jeg.. men på søndag klarte jeg det, bare fordi jeg brukte 260kr på ferdiglagde på ultra!!! *LOL* Jeg synes alltid de blir flate og runder nedover papire enn opp i høyden.... så disse ligger i frysen og venter på å komme frem når minsten skal ha barnebursdag, pyntes vel med litt melis ja!!

Så er det ei nydelig jente oppi veien her som har en gledensdag i dag: Gratulerer så mye med dagen, frøken fischer.... Håper du får en fin dag!! mange klemmer fra oss neddi veien her!!


Ha en fin dag alle sammen og lev som om hver dag skulle vært den siste!!

9 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

De så kjempe gode ut di muffinsene dine! :)
Bra det går bedre.. får kyrsse fingrene.
Ha en vidre fin dag.
Klem fra Christina

Maren sa...

Hi hi muffins er jo såååå godt da ;) og her kommer et lite tips fra ei som aaaldri greier å få fin muffins som ikke er forkullet eller redusert til en liten polett i forma..
Kjøp møllerens 1-2-3 pakke med muffinsmix ,lag de etter anvisningen på pakken og fyll de i Cacas silikon former !!! Du vil ikke tro hvor høye,luftige OG saftige de blir ;))
Slik "baker" jeg muffins :)

Ha en strålende dag !

Hilsen Maren.

nr14 sa...

Litt sånn juks er jo lov:)

Ha en fin dag videre

Tonje sa...

Hihihi, de kjøpe muffinsene er jo bare knallgode da!!:))

Jeg klarte heller ikke å lage muffins, ble bare et summarium av røre og former. Til slutt forsøkte jeg å ta mye mindre i formene, under halvparten, og de ble til en STOR FORANDRING fine..De hevet jo lell, men det fløt ikke over..:-))

Håper alt er bedre med den syke i familien.. Aldri noe morro med slikt! Huff:-p

Klem fra Tonje

Frk Fischer sa...

Tuuuuusen takk vennen!!! Vi krysser alt vi har for bestefar...

familiens Johnsens hverdag sa...

Jeg har en glimrende form som en kan ha muffins formene oppi. Da flyter de ikke ut. Så da er det lett som en plett og lage muffins.. Den er virkelig og anbefalle:D


Kjempe glad for og høre at bestefar har det bedre. Håper at nyra vil feste seg og gjøre sin funksjon og at blødninger stopper nå.

Klem:d

Smykkas sa...

Fikk sannelig lyst på muffins, men det har jeg ikke i huset og ikke har jeg tenkt å bake.

Tenker de går fort unna når de kommer opp fra frysen.

Fint at alt går bedre og håper det fortsetter.

Astrid

FruLisa sa...

God bedring til Bestefar!

Enig - muffins er ikke bare, bare... Man tror de skal bli høye som tårn og luftige som skyer...men det blir de ikke.

Jeg har en form fra Ikea som jeg setter formene oppi og da slipper jeg iallefall at de renner utover:-)

Anne sa...

Muffinsane såg nydelege ut dei:D
Så bra at det går betre med bestefar!
Eg kryssar fingrane for dykk.
Klem Anne:)