tirsdag 9. februar 2010





I dag tror jeg at jeg kunne ha åpnet resturant!! Barna fikk pannekaker, herr Fjeldhammer fikk kjøttboller, og jeg fikk scampi med ris!! Alright.... Stjerne i boka ihvertfall!!


Dagene går og det er spennende på jobb med masse nye vårnyheter på både klær og interiør, det er helt kos med alle disse pallene, nesten som på julaften!


Jeg synes det er så trist at Greys ikke er mer, for jeg ser ikke på fruene... så når ungen har lagt seg så skal jeg finne frem en bok... kryss i taket! *S*


Kos dere..
klem

7 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Men de frustrerte er jo så frustrerte! Morro :-)

Klem ♥

Hvit Villa sa...

Litt av en variert meny du har hatt idag, ja! Kos deg med bok, her blir det nok fruene :-)

Anette:D sa...

Så snill du er:D Flink er du til og servere de forskjellige det de ønsker. Så snill er ikke jeg:d he he..

Må komme innom butikken en dag og se på alle nyhetene:D

Ha en strålende kveld med bok:D

Beate sa...

helt enig med deg...savner også Grey´s!!!

har servert pannekaker her i dag også...men er ikke glad i det selv, så det ble egen meny til meg...

ønsker deg en fin kveld
kos deg med bok

klem beate

kjersti sa...

Det er husmora si;)
Fint det ble i stua da!

Klem Kjersti

Anja Holt sa...

Du må gjerne komme hit med litt mat, jeg er altetende! Jeg bør med andre ord holde meg unna triaden en stund, til det er passe utplukket...

Smykkas sa...

Ja, nå er det tid til fornyelser av så mangt. Sikkert gøy å jobbe med.

Håper du vil følge bloggen min.

Astrid