torsdag 11. februar 2010

Favoritt...


No place like home...


Favorittplassen nummer 1 er her... her sitter vi alle sammen, nok ikke samtidig... men helt utrolig at vi alle liker den stasjonære bedre en laptopen!!




Spennende om det noen gang blir lys i denne skjell lampa...? tolixen er mega hard å sitte på, men pute hjelper litt.. skulle hatt dobbel! *S*

oi, egentlig har jeg ikke tid til å sitte her da jeg skulle ha løpt på jobb... men har fått låne bilen til mor så da har jeg 20 minutter ekstra!

Blogging er like vanedannende som pepsi max... *LOL*

Ha en fin dag..
klem

4 kommentarer:

Støv på hjernen. sa...

Heisann på degsann...

For en exlusiv pc krok da... den var stilig den... Kommer innom jobben din en dag jeg. Ha en strålende dag, vi har supertorsdag i dag med masse spennende som skjer på senteret.

Klemz.

mi-rachel sa...

her i huset er det omvendt...her er det ingen som bruker den stasjonære:)

huset med det rare.. sa...

Hehe, ha en fin arbeidsdag! Pc-kroken din ser jo svært innbydende ut da, så ikke rart at dere trives der! Har en skjellampe selv jeg.. den har hengt uten tilkobling i 2 år! På tide å gjøre noe snart..

Smykkas sa...

Det var en flott krok, og jeg kan godt forstå at det kan bli kamp om den plassen.

Bloggingen er nok blitt en del av min hverdag, og jeg synes det er helt topp. Spesielt når man etter hvert får noen bloggevenner og venter i spenning på kommentarer.

Astrid