fredag 12. februar 2010




En smule sur på JOTEX.NO.... 2 januar bestilte jeg dette teppe og fikk beskjed om at leveringen skulle finne sted rundt 26 februar. For et par dager siden dumpet det ned et brev i postkassen min at de beklaget så mye for at de ikke har fått levert sendingen, nå er datoen satt til 12 mai!!!!!! Jeg er kanskje ikke sur, bare veldig veldig SKUFFA!!

Nå er det rent og pent her, og det er godt for Herr Fjeldhammer når han kommer hjem etterpå. Storesøster skal sove borte så guttaboys skal kose seg med pølser til middag... blir vel en liten dessert også kan jeg tenke meg!!

Husk morsdag da dere....

God helg!!

9 kommentarer:

Tee of Dragonfly Cottage sa...

det var iallfall dødslekkert!!!! Skjønner du er lei av å vente :p Man vil jo helst hatt det dagen før man bestilte :)

lovecountrychabbychicstyle sa...

dette har jeg også bestilt og fikk samme beskjed:) blir et skikkelig blogglandia pledd dette her:)

god helg:)

klem

sylvia sa...

hei.
ååå det er såå kjedelig når sånt skjer,men den som venter på noe godt vettu.
ønsker deg en hyggelig helg.
klem fra sylvia

mi-rachel sa...

så fint det teppet var.
skjønner godt du er skuffet.

Elis@beth sa...

Jeg fikk også dette "hyggelige brevet" i postkassen i går...irriterende at det skal ta 5 mnd før man har det i hus...dårlig service,men ikke noe å gjøre med det!

Kos dere i kveld!

Smykkas sa...

Synes du har tatt det pent jeg. Personlig tror jeg at jeg hadde avbestilt hele greia og sett om det var muligheter for noe lignende andre steder.

Er ikke særlig tålmodig når det gjelder slikt.

Astrid

Heidi sa...

kan skjønne at ett sted der ute i verden sitter det noen nå og hekler på spreng.....hundrevis av ruter.....huttemegtu, glad det ikke er meg, menpleddet hadde jeg ikke takka nei til! Månedene går fort, snart har du det!

Anja Holt sa...

Avbestille hele skiten og hekle selv? Du er jo så flink, og så får du ett som ingen andre har! hehe! ha en kjempefin helg!

Jeanette Jess1 sa...

Pleddet var kjempefint,så jeg skjønner du blir skuffa da ja...
Skjønner ikke at de kan holde på sånn,for det har skjedd meg så ofte st jeg handler nesten ikke på postordre lenger.
VELDIG irriterende.

Men du må ha en koselig dag - og forhåpentlig en fortreffelig morsdag i morgen ;)