lørdag 6. februar 2010


Det er godt vi kan bytte rundt på de tingen vi har...


Har blitt ny lampe fra ikea, da det aldri ble noe lys i den skjell lampa! Tavlelisten skulle egentlig bort slik at jeg skulle få hengt opp 8 rammer istende, fire over og fire under... men det er murvegg dette her og hullene blir så store og synlige så jeg venter litt med den! (blir jo aldri fornøyd da vet dere...)

Det er tapet i 4 avrammene og to av de har fått bilde og prikkete blått papir fra claes ohlson.
Det ble tap og vinn med samme sinn i dag, loppetassturneringen er ferdig for i dag... 2 tap og 2 seire! Snakk om mor som blir engasjert... ikke alltid bra det der altså.. fnis!!

8 kommentarer:

Auuud sa...

Så koslig stue du har! Ønsker deg en fin lørdagskveld :)

Lykkelita sa...

He he,*ler* av den engasjerte mor:) Kjenner meg igjen der!
Godt med litt forandring i stua - kreativt med de rammene!
God lørdag!

huset med det rare.. sa...

Forandring fryder med alndre ord!?! Så lang rammelistdu har fått opp da, kan du tipse meg om hvor du får en så lang en?

Fortsatt god helg til deg!

det hvite hjerte sa...

heia,

liker rammelisten din
så godt jeg,
du burde bare beholde
den, du kan jo dekorere
og skifte innhold etter
humør og stemning ...!

ha en fin lørdagskveld,
gleder oss til mgp her
stuen ...!

klem til deg lin ♥ ...

Anja Holt sa...

Skjønner ikke hva du sutrer for, er så koselig atte!!! Ha en fine kveld!

Anno 2009 sa...

Stilig det var med den lange bildelistren med alle rammene på rekke og rad. Den varianten har jeg igrunn aldri sett før. Smart!

Har du byttet ut det hvite stuebordet med et brunt et? Eller liker du å bytte om på border også hihi. Har sneket i bloggen din mange ganger, og må si du har det flott!!!

Ha en strålende lørdagskveld:-)

Fjordheim sa...

ja forandring fryder vet du. Ikke alltid en behøver å gjøre dyre innkjøp for at det skal bli noe nytt i stua.
Godt å engasjere seg i ungenes aktiviteter. Men kanskje med måte. Jeg snakket til en far på en fotballkampen gang. Men det var fordi han kjefta på sin 5 år gamle sønn som han syns ikke gjorde en god nok innsats på banen.
Ønsker deg ei fortsatt god helg :)

M sa...

Hei, så koselig du har det.
Jeg har sett etter en lignende lampe...men har ikke kommet på å se på IKEA...takk for tipset..
Klem, M