søndag 21. februar 2010

Den store rydde dag!?


Gjestene har gått, vi er stappmette på pølser og vafler.... ungene bader og hu mor skulle ha rydda!! Men et pust i bakken er deilig..... og det er det bloggingen gir meg!


Føler du som meg at man bare rydder og rydder... ?
Jeg er kanskje dårlig på det..... *LOL*



Det blir ingen vinterferie på oss i år, så det er godt storesøster liker sfo... her blir det jobbing, så får vi heller se hva påsken bringer!!

Er det noe på tv i dag da?
Ihvertfall, nyt de siste timene før mandagen setter inn!!
klem...

4 kommentarer:

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg føler som deg enkelte dager føler jeg ikke at jeg gjør annet enn å rydde. Men det er jo deilig å ha det ryddig rundt seg ivertfall før man legger seg. Å våkne til ei rotete stue kan være med å ødelegge dagen:)
Ønsker deg en fin kveld
Her er det OL på tven:)
Kos

det hvite hjerte sa...

Så fint det er
i gangen deres ...!

Rydding må til
og det som er lurt
er å ivestere tidlig i
å lære opp barna til å
delta ... *smil*
det er et fellesskap
og da må liten og stor
hjelpe til så det ikke
blir for mye på mor ...!
nemlig ... ♥

her hos oss går det i
OL sendinger, greit det
jeg liker svært godt
vinterOL så jeg følger
med på det meste selv også ...!

har du funnet noe nytt
trekk til karlstad sofaen
deres eller blir det fremdeles
det hvite ...? jeg har litt lyst
å bytte den ene kosestolen i stuen
til stockholm 1 1/2 seter
men vi får se hva det blir til ...!

ellers da er det bra med deg vennen, går det fint på Dorothea,
det er vel mye nytt & lekkert
som kommer i hyllene nå om
dagen tenker jeg ... ♥

ha en fin kveld ...!

klem ann-christin

Flittiglise sa...

så koselig gang du har. Fine bilder:))

Hvit Villa sa...

Rydde blir man visst aldri ferdig med...men det så svært så strøkent ut hos deg hvertfall :-) Håper du har en avslappende kveld!