lørdag 20. februar 2010

Deilig med helg!!



Her har nettilgangen vært svært dårlig denne uka, så litt bloggabstineser har jeg hatt... men med syke unger, jobb, bursdagsfeiring, jentemiddag... så kan man godt si jeg har nok å henge fingrene i!!




Blåe muffins sklei ned på høykant!! ferdigkjøpte boller var en suksse.... isen ble spist, men pølsene, de var ikke like interessante.... Ihvertfall høye på sukker ble de!! det ble ikke to forskjellige temaer på bursdagen, for jeg overtalte minstemann at jenter liker fotball de også!..(mamma spilte fotball når hun var yngre...osv..)


Og jenter om dere leser her i dag, så glemte vi desserten i går... skjønner ikke hva jeg tenkte på!! Så mer sjokoladepudding på meg....*LOL*'

Kos dere... her må det ryddes!!
klem

4 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

... ble det ikke prinsesseservice
til venninnene hans ?! men fotball er jo kult det også da ...!

... herlig med blå muffins, og ja, takk sjokoladepuddig kan man kose seg med dagen derpå også ...!

... yammi yammi ...

Ønsker deg en fin helg Lin, klem ♥

lovecountrychabbychicstyle sa...

ønsker deg god helg:))

klem Lillan

Elis@beth sa...

Kos dere i helga ♥

Klem!!

Fjordheim sa...

Har vært uten nettilgang siden i går kveld, og det merktes godt. Blir litt urolig, hehe.
Godt å være på nett igjen nå.
Stilig med blå glasur på muffinsene.
Ønsker deg ei god helg :)