lørdag 20. februar 2010


4 år og lego er ikke lett, skulle helst ha limt fast bitene for da detter de ikke fra hverandre under lek, lillebror her er hissig når han ikke fikser ting selv.... det har blitt endel legebygging nå i kveld! På tide og legge seg snart, for 4 timers søvn på a mor er ikke sundt for noen!! *LOL*



På vei til sykehusvisitt i dag var jeg en kjapp tur innom Living, og kjøpte med meg hjem en hvit pute hvor det står HOME på, jeg bare digger disse tall og bokstav putene! Jeg hadde det så travelt at først når jeg kom hjem fant jeg ut at de hadde tilbud på brunt lammeskinn og stjernepledd...*S*




Lampa i hjørnet er fra ikea den kostet 79kr... idèen kommer i fra denne herlige bloggen, en blogg med herlige stil og personligehet...anbefales på det sterkeste! Tusen takk for flott inspirasjon...

I morgen håper jeg været er litt bedre, for vinden har vært sur i dag... ikke akkurat ski og akevært i dag.

Kos dere videre...
klem

8 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Så fint det ble! Kjempefin lampe du har i hjørnet der :-)

Anja Holt sa...

likte tanken på ferdigkjøpte muffins med kjærlighet på toppen, hipp hurra for enkle og smakfulle løsninger!

sylvia sa...

hei.
så flott en pute,
koselig med tekst,
ønsker deg en flott kveld,
klem fra sylvia

Smykkas sa...

Du sparte kanskje noen kroner på at du ikke var obs på tilbudet.

Lampen var skikkelig fin, og prisen er vel i den kategorien som vi kan si gleder et shoppinghjerte.

Ha en flott lørdagskveld.

Mailen sa...

Kjempefin pute :) Ha en fin lørdagskveld :)

Flittiglise sa...

Puten var superfin:) ha en super lørdagskveld

huset med det rare.. sa...

Den lampa har jeg herved fått sambo med på å kjøpe ved neste ikea-tur! Ny vri på vegglampe, billig, tøft og praktisk -tusen takk for at du tipser videre!

Forøvrig -salg er litt småkjipt å gå glipp av med en gang.. men av og til er det til det beste ;)

Fortsatt god helg til deg!

Hege sa...

Kjempefint - kul lampe:-)
Må inn og se på den bloggen!
Ha en fin inne-dag, klem Hege.