tirsdag 26. januar 2010

tirsdagsblues...


Selv om jeg har jobbet i Mester grønn i min ungdom så har jeg ikke grønne fingre... det hender eføyen holder seg i live 6 mnd.. men den ender opp uten vann til slutt dessverre! Heldigvis er jeg flinkere til å "fòre" mann og barn da........ *S* Men jeg prøver på nytt og denne gangen var det tre grønneplanter til hundre kroner som fulgte meg hjem!


Trives ganske godt med denne "fake" her også... trenger bare og børste litt støv av i ny og ned! *LOL*

Ellers så skjer det ikke stort på interiørfronten, planene er i hode... men tiden og pengene mangler til tider!
I dag er det Greys.... alright!!
klem

5 kommentarer:

Anja Holt sa...

En runde i dusjen, og alle blomstene ser like nye ut igjen, hehe... kjenner meg igjen!

Lise ♥ sa...

Ikke like lett med planter bestandig nei. Krysser fingrene for disse da. Eføy er kanskje ikke det letteste heller? Min er *kremtfakekremt* ;)

God tirsdagskveld.

Anette:D sa...

Trenger og få kjøpt inn noen flere planter her også.. men den som en kan børste støv av hørtes ut som en god ide:D Her må plantene rope etter vann...:D Eller så må de tåle og nesten dø og så få en hard igjen opp living:D

ha en strålende dag:D

Minka sa...

Hehe, godt å høre at de får mat da...Jeg er heller ingen mennesk med grønne fingre..Prøvde meg på en pletter i luften, men hallo, va bare å gi opp....Klems

Jatte sa...

Hei, jeg har en liten AWARD til deg inne hos meg :)

Planter er fint å ha i hus, men er mange planter som ikke er så lett og holde liv i, jeg må ha planter som tåler en støyt - hvis ikke klarer jeg alltid å ta liv av dem *ler*

Klem