fredag 29. januar 2010

Terrorist.




Helgen startet i går etter jobb... har langhelg siden jeg jobbet forrige lørdag!
Det er så mye som skal skje den ene fredagen jeg har fri hver tredje uke, så er ikke en av ungene syke så rekker jeg unna litt... For huset skal vaskes og ryddes, klær skal vaskes og brettes, venninner skal møtes og jaggu skal jeg slappe litt av også.. *LOL*

Vi lever sammen med en mini terrorist, han våkner om natta og løper inn for å sove sammen med oss voksne, greit nok det... men når han begynner og hyle fordi han mangler en bil i hånda da er det nok... i natt lette jeg og mannen febrilsk etter akkurat den bilen han skulle ha... fant den ikke selvsagt så hylingen fortsatte... bilen ble funnet tilslutt, terroristen sovnet... kaka er jo når jeg våkner og skal stå opp så har jeg jo merket etter småbiler overalt, ikke rart man er trøtt nei!! *S*

Har rukket ikea i dag meg gode venninner, nå er det rydding på gang.. så skal jeg hente mini terroristen og søstra hans, blir vel pizzabaking på oss i dag!

Ha en fin helg...
klem

11 kommentarer:

Ingrid sa...

Kjenner til det med nattevåk.. og små krabater som inntar voksensenga... Og ikke minst at når de har bestemt seg for at akkuart DEN bilen skal de ha, da finnes det ingen vei utenom...
God helg!

nr14 sa...

hehe, må vel egentlig innrømme at jeg innimellom er glad for at minsten min er ganske så stor (snart 13). Håper terroristen er i godt humør og lar deg få en litt rolig helg....kanskje.

Go helg ihvertfall og kos dere med pizzabaking:)

Minka sa...

Hehe, ja er ikke bare bare med de små om natta nei. Har selv to terrorisert i hus, og natta kan være ille...Men men, ei gang vokser de og opp. Håper du får slappet litt av og da..Her er det maling som står på planen hele helgen..Klems

irene sa...

Underbart med leksaker i sängen!...Allt har sin tid!..
Ha en fin helg!

Irene

Frk Fischer sa...

Å vi har bamsen..som er som forduftet i luften...men en dag dukker den vel opp....hyl en hel natt over feil bamse.."#¤%&/()= og then som....Vi er klare for kamp: Sove i egen seng...er godt i gang, men phu for et slit..det blir vel bra til slutt..hverfall ifg nannyn på tv..hi hi !!!

Anja Holt sa...

gjør som husbonden her gjorde.... en haug (!) med sjokolade på benken på fredagskveld. "Den ungen som sover i egen seng til i morgen tidlig får denne til frokost". Ikke pedagogisk, men det funker. Litt nedtrapping må beregnes, men det viktigste er å snu trenden? hehe!!!

sylvia sa...

hei.
ja det er ikke bare bare å være småbarns foreldre,men å så herlig å,
ønsker deg en fin kveld,
klem fra sylvia

Ludo Land sa...

Fnis, prinsessa på lekebilene. God helg!

Anne sa...

Når barna er små har man full kontroll over de, når du får tenåringer så vil du ønske at tiden kunne skrus tilbake, så slipper du å ha nattevåk av grunner som , hvor er tenåringene... puh!! Da er det godt da, når de er små og bare gjøre plass i sengen og ha de der, trygt og godt:) Med eller uten lekebiler.) Ha en fin lørdag...

LenaS sa...

*ler*
I know the feeling for å si det sånn :)
Håper du får slappet litt av i helga og ladet batteriene !

Det ligger en liten utfordring til deg på bloggen min :)

Jeanette Jess1 sa...

He He dette hørtes kjent ut, mine terrorister begynner å bli ganske store,og nå foregår mesteparten av denne terrorismen inne på deres eget rom,men så ser man ikke gulvet der innimellom heller da...

Det skal vel være litt sånn,blir sikkert litt trist den dagen ingen roter rundt oss lengre...

Ha en flott frihelg ;o)