søndag 31. januar 2010


(Soffatrekket er til vask!)

Har vært på gave og interiørmessa på Lillestrøm i dag og jaggu kommer det mye fint nå til våren! Godt det ikke gikk ann å kjøpe noe for privatpersoner for da tror jeg at jeg hadde handlet bort all fornuften min!!

Det er stilskifte her i gården, rammer er kjøpt og papir er underveis.. nå blir det farger blandet med litt av hvert ... Jeg har ingen stil så nå kjører jeg på det jeg liker, så får det bli som det blir!!

Ha en flott søndag videre....

2 kommentarer:

Sarah sa...

Din stil er simpel og enkel, og alligevel ville jeg ønske at du ville komme forbi mit hjem og fikse det op for mig. Vi kan evt. tag en tur i IKEA først ;)

sylvia sa...

hei,
så gøy å få se på messa da,
herlig bilder av din soffa,
blir nok så greit atte,gleder meg å se.ønsker deg en flott søndag.
klem fra sylvia