tirsdag 19. januar 2010

Puter


Jeg sitter egentlig og venter på Greys, men en venn på facebook skrev akkurat at det er håndball på tv istede! Sukk... (men så ble jeg opplyst om at det er Greys, bare litt senere!!..hurra!!)

Jeg har gjort som Det hvite hjerte, har kjøpt puter på Living!!



Jeg digger alt som har med bokstaver og tall i interiøret så ja kunne ikke la disse putene går fra meg nei! Er de ikke fine?




Jepp... jeg er jo helt tullerusk, ikke to LIKE puter... ofte må jeg ha to for at jeg selv skal synes at det ser fornuftig ut!! *LOL

Etter middagen landet jeg i soffan med joggebukse og full outfit, beina på borde osv.... fikk jeg sitte der? Nope, for plutselig sier snart 8 åringen, i morgen slutter læreren... så da var det bare å kaste seg rundt tilbake til jobb for å kjøpe en presang!

Men NÅ er det soffan og vakre hjem....
klem

10 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

... der var de kule putene jo ...
de gjorde seg like godt der som her ...! *fnis*
vi er jammen gode på shopping vi to ... ♥
klem til deg Lin

kjersti sa...

De er kjempefine:)
Så den på H&C! Kos deg i sofaen...;)

Klem Kjersti

Anja Holt sa...

ble kjempefine!!! her er det putekaos, putekrig og puter som dører når ungene lager hytte. man kan aldri få nok puter og pledd, konstaterer jeg med!

Marianne sa...

Så stilige puter!!! Jg får snart Ektorp sofaen vi har kjøpt og da skal jeg sy en haug med nye puter:) GLEDER MEG!

Klem Marianne

Anne sa...

Stilige puter ja!! Så utrolig mye fint å kjøpe om dagen atte.)

Marte sa...

Jo, visst er de fine! Har tittet på de, skal kanskje ha meg noen;)
grey`s var så trist i dag (igjenn), sitter her og tørker tårene, huff..!

Natta! Klem:)

Jeanette Jess1 sa...

Så fine puter, er veeeldig glad for at Living ikke er i nærheten det tror jeg ikke lommeboka mi har hatt råd til ;o))

Ludo Land sa...

stilige.! Ha en fiin dag!

Heidi`s hvite perle sa...

Flinke deg!!
Flotte puter:) Jeg måtte se Greys i går selv..en smule hekta kan man si;)

Ha en flott onsdag!

Anette {foreldremanualen} sa...

Så kuule! Tror jeg må ta meg en tur på Living en dag til uka... Det er den interiørbutikken som er nærmest meg, noe som kan være litt "farlig" til tider! ;-)

Ha en flott søndagskveld!