tirsdag 19. januar 2010

pakke i posten!



Jeg har vært så heldig å ha vunnet en giveaway inne hos Frk.Lande, sikkert den tøffeste interiør butikken på Stord? Lurer på om jeg må legge sommerferien 2010 den veien.....



Pakken var helt nydelig pakket inn og det luktet deilig laaaang vei.....




Her er den herlige pakka, jeg er overveldet.... bukker og neier osv! Lavendel dufter herlig.. og hjerte fra Walther & co da jenter, snakk om å treffe blink!!

Tusen hjertelig takk til herlige Frk lande og "jentene hennes"..

Blogglysten er ikke helt på topp om dagen, men det kommer vel et innlegg her og der... men jeg er innom og titter hos dere!

Ha en flott dag og en herlig kommende uke...
klem

9 kommentarer:

nr14 sa...

Det lukter godt helt hit:) Grattis

Minka sa...

Så fine premier da..tenker de luktet godt. Jeg er heller ikke særlig oppgående når det gjelder innlegg for tiden, blitt litt huleboer..Men lysere tider i vente, klems...

anitas lille lykke sa...

gratulerer
gaven så jo helt topp ut

Fjordheim sa...

Så heldig du har vært. Herlig gave. Ha ei flott uke :)

På landet sa...

Så flott gave =)

Ha en fin dag

lovecountrychabbychicstyle sa...

oi så nydelig gave og så søtt innpakket!!
HELDIGE DEG!!!

klem Lillan

det hvite hjerte sa...

mmmmm ... det der kan man bare føle lukter godt ...!
heldige deg Lin ...!

Ha en fin dag, savner deg på bloggen bare så du vet det :)

klem

Anja Holt sa...

Du og du, så heldig du var da! Gratulerer så mye!

... 4 på toppen sa...

Grattis med fin pakke i posten. Heldiggrisen!

Jeg tok sjansen på å gi deg en award inne hos meg. Jeg er vel egentlig 100% sikker på at du har fått den tidligere, men siden du er en av de bloggedamene som hyppigst legger ut innlegg, synes jeg du fortjener den. Også er vel du den jeg har fulgt lengst her inne i denne rare verdenen :-)

Klem