lørdag 9. januar 2010

kveld


Så sitter jeg her da, jeg som skulle vært på jentefest! Men når man våkner og kroppen ikke er helt med, humøret deretter så blir man hjemme i tanken på å ikke ødlegge for alle andre.... *S*


Ikea ble det jo på oss, sjekket ut nytt soffatrekk... jeg er ikke lei det hvite, jeg er lei å vaske trekke, støvesugetrekke osv.... De har dessverre ikke det brunetrekke som jeg hadde tenkt meg, det har visst gått ut av sortimentet... lucky me!! Så vi er i tenkeboksen om det da blir grått istede, men skal det være vanlig stoff eller ull?? tenke tenke....

Hengene zinkhus funker som bare det...*LOL*
Vet ikke om det blir film her i dag, for må jo se ann planen til gubben.. han skulle jo vært home alone... ender vel opp med fotball på tv`n!?
kos dere.....

10 kommentarer:

Britt Eva sa...

Hei. Du kan få bestilt trekk som tidligere vår på Ikea gjennom en nettside som heter B et eller annet. En av bloggerne hos meg har reklamert om den. Jeg skal lete og se om jeg finner den igjen.
Ha en fin kveld - begynner å kjenne meg litt urven selv her jeg sitter : )
Britt Eva

Britt Eva sa...

Fant det. www.bemz.com.
Lykke til. B.

Lykkelita sa...

Usch, god bedring, vennen... Hvis du ikke er i form bør du ikke bare få se film, du bør få velge film også! Viktig med omsorg når man ikke har det så bra...
Stor klem og ønske om at morgendagen blir mye bedre!!

glad i hvitt sa...

Så kjeldelig da! Du får uansett ha en flott helg videre:) klem Eli

sylvia sa...

håper du snart er i form igjen,
kjedelig å være syk.
ønsker dere en fin kveld,
klem fra sylvia

det hvite hjerte sa...

Hengende sinkhus var bare så idylisk & stemningsfyllt ...!
Grått trekk tror jeg vil bli kjempestilig hos deg :)

Anja Holt sa...

Ser du allerede har fått linken til trekk, så da ønsker jeg deg bare en vakker kveld!

Lise ♥ Hverdagsglimt sa...

Hvit sofa kan være en utfordring ja. Her har vi også en lys sofa og jeg vasket et putetrekk i dag....og fant ut at jeg tar en telefon til renseriet på mandag for å høre hvor mye de skal ha for jobben. :) Sånn for denne gang.

God bedring til deg.

:)

Ida sa...

Hei!

Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)
Misunnelig på zinkhusene dine :)

God bedring!
KLem fra IDa

Tulip sa...

Hmm...grått trekk blir sikkert fint, da jeg ser du har mye zink-ting i huset ditt!
Skjønner godt et hvitt trekk ikke er å anbefale, om man ikke ELSKER å lage seg unødvendig mye jobb!!
SÅ god tid har jeg da ikke! Så da er sofaen min brun istedet!