fredag 8. januar 2010

Ikke arbeidsløs!



Ja jeg har fått tørket litt støv, flyttet på interiøret.... ryddet kjøkkene (noe som må gjøres hver dag..) Skal snart sette igang støvsugeren... så begi meg ut i minus 25 grader for å hente barn i barnehagen og på skolen!



Så skal vi ha middagsgjester på kjøttkaker her i dag. Storesøster skal ha overnattingsgjest, det blir kos..samt litt spennende, vil de sovne? *S*

Man har litt og henge fingrene i selv om man har fri!

Hva skjer hos dere i helgen?
Kos og klem....

4 kommentarer:

Anjas velvære sa...

Det er ikke noe som heter fri, det heter andre sysler!

God helg!

Nina sa...

That´s life ;). En evig runddans - og så må man prøve å tene at det er dette som er livet og sette pris på det.

Her er det fredag ja. Vi har kommet hjem fra mormor sitt hus som står tomt for tiden - og jeg prøver å passe på det i kulden. Der hadde vannet fryst i kjelleren - så nå har jeg fått i gang all varme for å se om jeg kan få løst det opp uten rørlegger. Må ta en tur ned seinere i kveld. Utover det er det selvsagt pizza, som mannen allerede er i gang med. Sofa og tv i kveld - er jo Grand Prix og Korslaget og masse annet ;). Strikking og lappenåling. I morgen er det håndball. Altså en helt vanlig helg - og det er DEILIG etter jula faktisk.

Ønsker deg og dine en fin start på det nye året ;).

Magny sa...

fine bilder...
ja det er kaldt, og kulden skal fortsette...
klem og god helg!

lovecountrychabbychicstyle sa...

GOD HELG!!! helgeklem fra Lillan