mandag 4. januar 2010

I gang igjen...


Så er vi tilbake til virkligheten, jobb, skole, barnehage (sistnevnte først i morgen, pga plan.dag) osv... Hva skal vi glede oss til nå, påske? *S*
Det blir så tomt her etter jula, hvor ble det av alle tingene man hadde før? Jeg er egentlig en minimalistisk sjel, så jeg sliter litt med pynt her og der, så nå i 2010 skal det handles inn flere skap, for "rote" må bort!!



Mere grønne planter står på lista også... Her har jeg prøvd å henge opp zink husene fra Walther & co, får se i kveld om det funker eller om tråden blir så varm at det detter ned! I dag på jobb må det kjøpes lys...for det ble tomt nå i julen!
Ha en fin dag alle sammen....
klem

11 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselige bilder!! Ja, nå er det tilbake til hverdagen;) Hvor ble tiden av?! Desembermåned fløy så alt for fort av sted!?

Ønsker deg en fin start på en ny uke:)

Klem
Anette:)

salige lavendel sa...

SUPERlekkert skap på øverste bilde!

Nr. 5 sa...

Ja plutselig var det over. Er blitt ganske så tomt her også etter at vi har fjernnet NOE av julepynten :) Venter et par dager til med å ta resten, syns det er så koselig å ha det freme jeg. Må nok finne noe å erstatte det med, særlig lysene :)

Ha en fin hverdagslig mandag :)

Lille Frøken Jensen sa...

Koselige bilder! Skapet var jo helt fantastisk,har ønsket meg et slikt skap lenge.
Koselig blogg du har. Håper det er greit jeg legger meg til som følger:)

Ønsker deg en fin uke!

Anne sa...

Hverdagen kom raskt... Men, det er litt deilig også, man føler seg nyttig og kan glede seg over helgene:) Og ikke minst alle ukedagene. Stearinlys må til, så ut å kjøpe lys må jeg også i dag:) Ha en herlig dag i det nydelige været.

Anja Holt sa...

Jeg er klar for å kjøre minimalistisk stil, det er mye lettere å vaske da....

Jeanette Jess1 sa...

Det er rart hvor tomt det blir når man kaster ut jula, selv om det var akkurat likedan for 3 uker siden...
Det blir nok nye skap her i år også, nå skal endelig Billy få flytte inn sammen med oss også ;o)

sylvia sa...

så nydelie bilder.
ja idag startet hverdagen for mange,
godt å komme igang igjen å da.
ønsker deg en herlig kveld,
klem fra sylvia

det hvite hjerte sa...

Åh, den plassen foran vinduet ble så fiiiin ... I'm loving it ♥
Håper første dag på jobb gikk greit, jeg syntes denne dagen har vært helt herlig på alle måter, godt å være i gang igjen og nå er det bare 4 arbeidsdager igjen før helg... Jippi ...!
klem til deg søta ♥

kjersti sa...

Fine bilder:)
Deilig å få julen bort, og inn med litt nytt!
Godt nytt år til deg også:)

Klem Kjersti

AnnaJohanna sa...

Kjempeflotte bilder du har lagt ut! Er litt rart at alt vi har strevet så leng for, plutselig er over ;-) Men godt med hverdag også, kan vi heller "varme" oss på de gode Juleminnene. Ønsker deg og dine et Riktig Godt nytt år!!

Hilsen Johanna