lørdag 30. januar 2010




Hva synes dere...for cowboy? Sko fra Manas..
Jeg liker de...


I dag er det bursdagen til farfar.. Gratulerer så mye med dagen! Vi sees etterpå...


Barna koser seg med duplo... og i natt har mini terroristen tatt helt av, først saft, så vann, så kald melk så varm melk.. ja vi er for snille!! Full servering midt på natta... jaja, de blir fort store og jeg håper da han virkelig ikke fortsetter slik til han blir 16år?! I natt er det "operasjon" NEI, det er natta... *S*


Ha en fin lørdagskveld...
klem

6 kommentarer:

Anette:D sa...

De var kjempe kule:d Blir nok flott på tenker jeg:D

Håper deres terrorist gir seg snart.. føler med dere.. her har vår terrorist slått fred:D Dvs det er noen netter som han holder på.. men vi har funnet ut at han bare drømmer... Så det er derfor han roper på meg.. når vi kommer inn så sier han at han ikke vet hvorfor han roper på mamma:D

Ha en flott bursdag:D

nr14 sa...

Tøffe de der:)

Han gir seg ikke? jaja, du før trøste deg med at han helt sikkert gir seg før han er 16....eller kanskje inatt....

Håper at han snart gjør seg fortjent til et annet kallenavn;) og at dere får en fin helg

Anja Holt sa...

Det er jo bare kongenavn, husk den i evt taler når han blir stor, hehe! Håper du får sove i natt!

Huset på øya sa...

Jeg likte de jeg. Litt tøffe og søte på samme tid..

Lykke til m operasjon "Nei". God Lørdag!! Vibeke :)

Lise ♥ sa...

Stilige!!

Full oppvarting på natta ja. Hva man ikke gjør. hehe

God søndag!

klem

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Osäker på stövlarna...... Men skrå sikker på att att du måste sluta med att yte full room service om natta!!!

Det gör man med barn under året eller om dom är sjuka! *Snillt pekefinger*

Klemmer & lycka till med Nei natt