lørdag 2. januar 2010

Hurra hurra hurra...


Jotex.no 299kr

17 mai, julaften, bursdag alt på en gang.... også jeg som ikke kan hekle som har ønsket meg slikt "bestemorpledd" lenge fikk en JOTEX katalog i posten i dag og fant dette fantastiske tilbude, det ble jo billig og sparsommelig når det gjelder tid! Yeah!! Skikkelig vårlig er det også, gleder meg til det kommer!!!


jotex.no 99kr


Gjestene har gått, barna er lagt og mor skal synke ned i soffan for i morgen blir det jobb, vareopptelling!

Pizzaen ble kjempegod og mannen til Frk Fischer serverte deilige belgiske vaffler som slo knock out på brownisen den får vi ta en annen gang!!

Kos dere videre...
klem

14 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt sa...

Nydelig teppe!!

Kos deg videre i kveld. :)

Elin Anita sa...

Åhhh det må jeg se på...jeg og har ønsket meg et slikt pledd lenge...men de har vært så dyre....og det går dårlig med hekling her og:)
ha en fortsatt fin kveld
klemmer

Anja Holt sa...

Jeg fikk ikke meldt meg inn før nyttår, men jeg skal også på den nye sats og gleder meg til å se deg der også! Nyter også den siste helgen med utskeielser....

Linda sa...

Nydelig teppe!!

God helg:)

Klem Linda

hjem hos linda sa...

He he he jeg må le litt for i går kveld satt jeg og en venninde med et glass rødvin ( ok da ,vi var på slutten av flaska)he he..Og da fant vi ut at vi skulle lære oss å hekle...Ja du kan jo tenke deg vi lo godt når vi ikke fikk det til!! For det var akkurat et sånt teppe vi ønsket oss....
Men no sendte jeg en mld til henne om at vi kjøper et i stedet!!!
Kjempe fint var det!!!!!
Gleder meg å følge deg i 2010.
Klæm Linda

susan`s side sa...

Kjempefint teppe. Lykkeliten ligger rett ved siden av kortvaren, ganske ny butikk tror den startet i år. Knøttliten med med masse varer. Nesten for mye for det er nesten umulig å finne frem der.

lovecountrychabbychicstyle sa...

jepp det teppet er oppdaget!! fikk katalogen i posten for et par dager siden og jeg SKAL også ha det teppet:) billig og super fint!!

klem

Thor sa...

Takk for en super hyggelig kveld vennen....Skal bli lørdags hygge på oss framover i 2010...åsså må vi bli itt flinkere til å dra på frue vift..hi hi!!Pizzan var jummi og er alt for mett nå...Du får prøve å kose deg på telling..hihi!!
Klemmer i fleng...Å ja gubben er logga på..viss du undret om vi har bytta navn,,,

Thor sa...

Its me L.Fischer....

Linda sa...

Teppe var nydelig og ikke minst billig!!
Jeg harheklet flere tepper, og de blir slettes ikke billig.
Men kjøper garnet litt etter litt så da merker jeg ikke så mye til det...

Godt nytt år fra meg.

Elis@beth sa...

Herrlig! Bestillte meg dette teppet i går! De er så fine! Åsså så billig da!!

Klem!

Lisas hjem og skatter sa...

åh, ett slikt ønsker jeg også meg!!! billig og fint - det liker vi :)

Ønsker deg og dine ett riktig Godt nytt år :O)

nyttårsklem!

Anne sa...

Kjempefint teppe, gikk inn på nettsidene og kommer til å herme:) Tenker at det vil passe utmerket i forteltet på campingvogna.) Ha en herlig dag.)

Mariann sa...

Så nydelig teppe, og så flott at det finnes billige utgaver for oss som er dårlige på hekling. Du får annonsere hvordan kvaliteten er når du får det i posten. Ønsker deg samtidig godt nyttår og gleder meg til å følge med i 2010. Mariann :)