søndag 31. januar 2010


Har kjøpt klokke på ikea og hengt den opp i stua, nå er det seg slik at jeg er født kvart på så den er ikke kjøpt fordi jeg er svært sen om dagen.. men heller det at da slipper jeg å zappe innom tekst tv eller se på mobilen når jeg lurer på hva klokka her, nå henger den så perfekt atte.


Det absolutt kule er at den IKKE tikker.... Det er et under, for jeg har kjøpt noen veggklokker opp igjenom tidene og jeg takler ikke tikking!!

Fortsatt litt igjen av kvelden, deilig!¨
klem

3 kommentarer:

Sidsel sa...

kjempefin klokke ..... mener å ha hørt at det er sekundviseren som tikker, så kjøper du klokke uten, slipper du tikkingen

God søndag

Lottas Himmelrom sa...

Ah lekker...Tikkende klokker er bare helt forferdelig...Spesielt når man skal sove...
hehe..
Lurte på ca pris på de tomato og blackk lyset jai? Er klar for noen nye lukter...
Klemmer

Monika sa...

Stilig klokke!

Jeg lar meg ikke plage av tikking jeg. Fikk jeg iallefall bevist nå. Mens jeg leste innlegget ditt hørte jeg faktisk etter og ikke mindre enn to klokker høres herfra... Hørte det ikke før jeg tenkte over det.