torsdag 7. januar 2010

Forandring..


Har flyttet inn stuebordet fra hovedstua til lillestua...*S* Hører jeg det brune hjørne...? Bordet likte seg litt bedre der sammen med den søta mailegfamilien som barna også leker med! *LOL*


Jeg har akkurat spist middag, som på gamlehjemmet, jeg tar det litt tidlig. Skal jobbe fra 16-24 i dag så lettere med middag nå også brødskiver senere....


Vet ikke helt om jeg begynner å bli lei den lampa eller ikke, den passer fint inn, ikke det det er snakk om... Hadde vært kult med en slik stor utgave av en skrivebordslampe!!


Litt kjedelig har jeg hatt det i dag, kan jo ikke bare rydde og vaske, kan man? Skulle hatt en bok ja, så jeg får kjøpe meg det en dag. Ellers så er det jo kaldt her inne hos oss, alle snakker jo om været så jeg må jo henge meg på! By the way... det er mye prosjekter jeg kunne ha startet på men det er litt sunt og kjede seg litt!! *S*
Kos dere resten av dagen...
klem

5 kommentarer:

Elin Anita sa...

Jeg synes den lampen er veldig stilig jeg:)
ha en fin kveld
goKlemmer

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei!
Så flott der var :)
Hvor har du kjøpt lampen din ? Er på utkikk etter en lik til å ha på stuen vår også!
Klem J

Mitt lille hus på landet sa...

Koselig stue:)

Anonym sa...

Hei.
Er lampen din den som heter Firenze fra Skeidar ?
Er på jakt etter ei slik lampe, og har da altså funnet Firenze som jeg er i tenkeboksen på om jeg skal kjøpe eller ei.

Fru Fjeldhammer sa...

Hei anonym..
Lampa mi er fra bohus... 3 år gammel og kostet 1599kr

Ha en fin helg..
klem