tirsdag 5. januar 2010


Bokers fra Dixie er kjøpt for å "sprite" opp på kjøkkene. Morro for mor og morro for barna! Gjett hvem som ikke synes det er så ille å spise frokost nå når man får korn fra en så flott gul boks!!

Boksene er kjøpt på Dorothea....


Det er deilig med litt farger etter at man har hatt hvitt hvitt hvitt på hode... *S* Tenker fortsatt hvitt, men med litt åttåt!!




Boksene er ikke avbildet fra kjøkkene, for det er dessverre ikke bloggeverdig.. og her hjelper det ikke bare med maling altså, her må det slås ned noen vegger, rive opp et gulv og skifte innredning. Så det er ikke for ingenting jeg kjøper meg et flaxlodd i ny og ned.. *LOL*


Jobben kaller klokka 9 i dag, tøffe tak og få alle opp tidlig i dag, minsten ville ikke i barnehagen, men med lommelykt i hånda og hodelykt på hode så samarbeidet han tilslutt!!

Ha en fin dag...
klem

10 kommentarer:

Fjordheim sa...

Nei det er ikke lett å komme i siget igjen etter en lang ferie.
Men spennende med hodelykt og lykt i hånda.
Herlige bokser. Av og til må en gjøre en innsats for å få i ungene frokost. Jeg lager toast til yngstemann omtrent hver morgen. Men det er helt greit for da vet jeg at han har fått i seg litt mat den dagen.
Ha ei riktig god uke :)

Bluggi buggi blogg sa...

Fine bokser du hadde :)
Trude :)

Elin Anita sa...

Ja...det liver opp med litt glade farger...så kan vi drømme om våren:)
kos deg
goKlemmer

Bolettes hus sa...

De boksene er knallfine!!! Gøy å få litt farger inn i interiøret nå som det lakker og lir mot vår!

Jeanette Jess1 sa...

Gjør seg med litt farger nå kjenner jeg også, det blir alltid så tomt når man rydder bort jula.

Disse boksene er jo kjempeflote, også er det jo bare fantasien som setter grenser for hva man kan bruke dem til ;o)

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe morsomme/fine bokser:)
Hehe:)Ekje lett å vere liten:)
I dag laga eg havregraut til frokost å pizzasnurrar(grov deig)med salat i matbosene:)
Alt for at barna skal spise!
Ønsker deg ein flotte dag:)
Helsing frå Astrid:)

Heidi`s hvite perle sa...

Fine bokser, sett på de flere ganger og har veldig lyst på de selv:) Jeg fikk gavekort på Dorothea til jul, kanskje jeg skulle gå for de boksene?:) Hvis du ikke har andre tips også;)

Ha en flott uke!

Klem Heidi

Anja Holt sa...

De boksene er kjempefine, og jeg bare dør etter å se kjøkkenet ditt! Elsker den rå virkeligheten, kanskje jeg inviterer meg selv nedom? Hehe!

Flotte bokser, forresten!

Lykkelille sa...

Det er kjempe tøffe bokser:-) Artige og fargerike, et blikkfang!

Hapi sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....