tirsdag 8. desember 2009


Vi har i flere år hatt et skap fra ikea som vi har brukt som DVD skap, jeg har irritert meg mangt engang på at det er glassvindu på skapet og at man ser alt rote.. det er jo ikke et pent syn!


For en tid tilbake kjøpte jeg en rest av en tapetrull å¨jobben og i dag tok jeg mote til meg, limte fast noen kort og skrev noen ord på tapeten, så var det frem med stiftepistolen, svisj så var det gjort... ? Jeg synes selv det ble veldig fint!! Litt hermings fra jobben, men så liker jeg den også da!!
Ha en fin tirsdagskveld jenter, jeg håper det er Greys i dag.........
klem

7 kommentarer:

Mitt Blogglandia sa...

God ide!
Vi har også et lignende skap med CD'er osv, som har en tendens til å være rotete. Men det var en god ide!
Og for en stilig tapet! Hærlig!

Lykkelita sa...

Så fint det ble!
Lurt å gjemme DVD'ene slik. Ser under her at dere også må lage fler pepperkaker, det må vi også:) He he, alt som ble produsert i helga er spist nå! Herlig:)
Ha en fin adventstid!

Hverdagsglimt sa...

Så fint og kreativt. Vips et nytt skap uten innsyn for rot. :)

klem

Lise

Tonje sa...

Så morsom idè! Og flott ble det!

Edda sa...

Ja...det var ikke dumt.....riktig fint.....
Ha en koselig dag...
klemmer

idyll sa...

Det ble virkelig gøyalt.. Knallfint:)

Klem

... 4 på toppen sa...

Det ble jo kjempebra! Utrolig smart i grunnen, for da gjemmer man unna alt rotet som så veldig ofte blir synlig gjennom disse glasskapene.

Adventsklem ♥