onsdag 30. desember 2009




To flotte zinkhus lå under treet til meg de var fra barna og ble kjøpt i nettbutikken
Fryd for øyet.

Nå ønsker jeg meg et slikt stort et som jeg så hos MyHome, skikkelig stilig zinkhus.

Det er utrolig kaldt ute i dag og inne, så vi har satt terrassevarmen inn, for vi har ingen peis....
Men under juletreet lå det en kjempeflott pakke til oss fra mine foreldre og det er at vi får varmepumpe etter nyttår, den er bestilt... gleder meg!!

Vi skal rydde litt her for vi får gjester i morgen og jeg skal jobbe på dagen først så alt som er unnagjort er godt!

kos dere....
klem

13 kommentarer:

Anja Holt sa...

Terassevarmer inne? Det er hvertfall bloggverdig....? Hehe! Flott gave som venter over nyttår, da!

jannes hobbykrok sa...

Vakre sinkhus du har fått!Men den duken i innlegget under er helt nydelig!Hvor er den fra?Har sett liknende i flere blogger,men ingen skriver hvor den kommer fra!
Janne

Daisys home sa...

ønsker deg et riktig godt Nyttår!gleder meg til å følge bloggen din videre i det nye året,nyttårsklem Sissel

Tanja*s Homestyle sa...

I wish you a happy new year
Hugs Tanja

Hilde S. sa...

Godt nytt år til deg og dine.
H

... 4 på toppen sa...

Godt nytt år til deg og dine. Takk for alt du har delt i 2009. Gleder meg til å følge deg videre inn i 2010.

Klem ♥

Modern Country sa...

Og klemmer i fleng også til deg! :)) Håper Julefeiringen var deilig og samtidig vil jeg også ønske deg et fantastisk godt nytt år!

Det vil bli topp!!

Aina

sandra sa...

takk d samme:) klem

Huset på øya sa...

Heisan,
de zinkhusene er så utrolig flotte. Walter & Co har truffet gullåre her. Heldige deg! Jeg eier fortsatt ingen...

Et riktig Godt Nytt år til deg og hele famili'n!
Takk for alt du deler - gleder meg til å følge deg i 2010!
klem Vibeke

Huset på øya sa...

Jeg har helt lik duk som deg og jeg er storfornøyd med den jeg også!! Det er jo en ordentlig linduk som er vokset på den ene siden - veldig praktisk når man har små barnehender til bords :)
(også er det litt gøy med teksten som er juleevangeliet på fransk) klem igjen

susan`s side sa...

De sinkhusene er kjempelekre og jeg har virkelig lyst på et par selv.

Ønsker deg et riktig godt nytt år !

Fjordheim sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år :)
Alltid koselig å besøke deg.
Gleder meg til et nytt bloggår hos deg.

Livy sa...

For en digg gave! Tenk så deilig når den er i hus:-)

Håper dere hadde en fin feiring i går - ønsker deg et riktig Godt Nytt År!

Klem fra Livy