tirsdag 29. desember 2009



Salg er jo morro, så et par til maileg "nisser" er jo ikke til å forakte!
Det er rart med det, men her liker jeg rødt altså... Hehe



Jeg har lenge hatt lyst på en stor maileg kanin og denne ble kjøpt for gavekorte vi fikk av "onkel Andrè", tusen takk!! Tror det er ei frøken som blir litt missunnelig på meg når hun kommer hjem, så det spørs om den får sitte i fred.. vi får dele litt!! *LOL*

Æsj, jeg må vel vaske litt i dette huset, kleshaugen er stor etter lillebrors oppkastrunde... kjedelig men må gjøres.. så er det ut og kjøpe kalkun til nyttårsaften. Det er kaldt ute, men må man så må man!!

Ha en fortsatt fin dag...
klem

2 kommentarer:

Elin Anita sa...

Ja..salg er morro...men tror ikke det er noe jeg mangler.:):)
Og pengepungen er slunken etter julen....:)
kos deg
klemmer

Anja Holt sa...

Hadde man bare hatt noen penger å bruke på det derre salget, så? Kos deg masse!