onsdag 23. desember 2009

Lille julaften...


Så har vi rullet litt marispan og dyppet den i sjokolade.. juletreet er pyntet, i år står det i en bøtte med vann og en kurv fra Kid. Det ble ganske sprekt...


Så smalt det fra storesøster, jøss har vi blitt fargerike i år..... da vi alltid har hatt sølv og hvite julekuler på treet har jeg i år kjøpt noe julepynt fra maileg, noen trommer og soldater.... jeg trodde jeg skulle knekke sammen... hun er like sjokkert hver gang moren hennes liker noe som ikke er hvitt!!



Tre av hver er kjøpt... det ble koselig, barna har også tegnet på et par merkelapper som også har kommet seg på treet.... lillebror ba meg om å henge opp et sølvhjerte for han så gav han meg et kyss så sa han at nå var vi sammen igjen.... (det henger i hop at for ca 30 minutter siden så ville han ikke ha meg mer da han ikke fikk vilja si om å få litt mere kjeks!!) *S*


Så har vi det komiske igjen og det er gulvet.... *LOL*
Kos dere videre!
klem

12 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

så kult og ha det i en kurv.. men hvordan står det støtt i en bøtte??::: Det ble iallefall veldig fint:D God jul til dere alle:D

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempestilig med den kurven :))

Vil få ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Klem,Kari

Home By Virginia sa...

Kjempe fint tre... :)

*Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL*

Klemmer fra Malin Virginia

Anja Holt sa...

Kurven ble kjempekul, men jeg lurer også på stødigheten?

Ellers... gulvet går ingen steder, det skal visst bli ett godt maleår i 2010!

Ellinor sa...

God jul :)

Fjordheim sa...

Det var fint å ha treet i den korga. Golvet får du ta en gang du får tid. Nytter ikke å tenke på det nå.
Ønsker deg ei riktig god julehelg :)

mi-rachel sa...

så fint tre.
måtte smile litt av gulvet deres;)
ha en fin jul.

Gamlå sa...

Ønsker deg en Riktig God Jul

Klem fra Gamlå

Stine ♥ sa...

Kikker bare innom deg en liten tur for å ønske deg og dine en riktig god jul!

Juleklem fra Stine :)

Hespe sa...

Ønsker deg en riktig GOD JUL og et GODT NYTTÅR - nyt høgtidsdagene!

Klem fra Hildegunn

hjem hos linda sa...

Øsker deg og dine en flott julefeiring!

Juleklæm fra Linda

Tessa sa...

god jul!