onsdag 16. desember 2009





På lørdag kjøpte storesøster på 7år sitt første strikkesett. Hun tok det med til farmor for at hun skulle prøve å lære snuppa vår og strikke... jeg vet ikke helt men jeg tror ikke hun er skapt for akkurat den type toldmodighet... så farmor strikket litt og jeg sitter igjen med resten!!


Jeg derimot har aldri likt å strikke, det eneste jeg kan er jo å strikke opp og ned! Jeg er heldig med denne for dette skal visst bli et skjerf... men blir jeg ferdig noengang? *ler*


Senteret er nå oppe til klokka 22 på kvelden, jeg er den heldige i dag... så her er det bare å shine hus før jeg skal på jobb... nesten lyst til å duppe på soffan en time også!?


Ha en fin dag videre...
klem

3 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Nydelig farge
herlig strikketøy
og ja, skjerf er
en takknemmelighet
å strikke ...!

Ha en fin jobbkveld! Klem

Anja Holt sa...

Ta deg en dupp før jobb, det trenger du om du skal smile til 22!!!

Strikking? Har mer enn nok med fingerhekling, jeg!

Romantiske Stinemor sa...

Dette ble jo kjempe fint da:-) Srikking er gøy når man kan det...:-)
ha en fin dag videre, og lykke til på jobb:-)klem Stine