mandag 7. desember 2009

Mandagsmorra blues....


Det ble pepperkaker i går ja, med figurer fra ikea.. Det rare er at jeg har haugevis med figurer, men sliter med å finne de hvert år så jeg kjøper noen nye! Må prøve å få samlet de på et sted snart.. vi har jo hele Hundremeterskogen også!


Vi rakk og pynte de også... deigen er også fra ikea, den er best. Det ble ikke så mye pepperkaker som normalt for lillebror var mest opptatt av og spise deigen, kunne ikke snu ryggen til han nei!



Nonstop er fyll nr 1!! Flere i magen enn på pepperkakene faktiskt...


Dett var dett..... tror det må en omgang til før jul ja! *S* For i løpet av kvelden i dag er de vel borte!?
Vi har det kos jeg og lillebror ingen hastverk om morningen, han ser litt på Dora mens jeg sitter her... skal snart kle på oss for å gå i barnehagen da jeg ikke rakk å rydde noe i går... så det må jeg rekke i dag før jeg går på jobb!!
Ha en fin dag, allesammen!!

12 kommentarer:

House of Dogs sa...

Nam nam.. De peppekakene så virkelig gode ut:)

Var på ikea på torsdag og fikk rasket med meg litt pepperkakedeig, men fant ikke de søte formene. Får vel ta en tur på butikken her og se om jeg ikke kan oppdrive noen former, så det blir noen pepperkaker her i huset også:)

Ha en fin dag!


Klem Silje

idyll sa...

De pepperkakene så jammen gode ut;)
Kan tenke meg de forsvinner fort.. Jeg fikk med meg kakeformer, men ingen deig sist ikea besøk, så får vel planlegge en bakekveld tenker jeg:)

Ha ein strålende dag

Therese fra huset med de rare i sa...

De pepperkakene så virkelig gode ut!! selv om jeg ikke er så fan av hjemmelagde pepperkaker:D

HA en flott dag!!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Mmm, så gode de så ut! Her skal det også bakes pepperkaker med deig fra IKEA iløpet av uken!

Ha en fin mandag!
Klem Jorid

Fire Hjerter sa...

Så søte former det var.
Jeg samler selv alle formene mine ved å henge de på en stålring.
Så kan man legge alle oppi den tomme julekakeboksen når man rydder bort julen.

Tonje sa...

De pepperkakene ble virkelig flotte! Kanskje det er håp for meg også? Skal en tur på Ikea iløpet av uka så muligens det havner en pakke pepperkakedeig i handlekurven min altså! Ungene elsker pepperkaker og de elsker å bake (ja iallefall spise deigen og pynten) så dette kan bli en koselig førjulsstund. Takk for tipset, og ha en fortsatt finfin mandag!

Jeanette Jess1 sa...

Så gode de pepperkakene så ut, skjønner godt at de forsvinner jeg ;o)
Vi får vel ta oss sammen og ta en pepperkakedag her også, ungene fikk jo lage sine egne pepperkakeformer på museet sist uke, så vi må vel prøve dem ;o)

AnnaJohanna sa...

Alltid like hyggelig å lese dagens innlegg på bloggen din:-)For noen kjempefine pepperkaker!! Mmmm tipper de er kjempe-gode også. Ha en fin dag på jobb!!

Ludo Land sa...

så fine de blei. må le av han lillingen som spiste deiligen. hehe. søt.

Drømmen om en eplehage sa...

Her må vi også til med en runde nr to gitt... Skulle egentlig bake i kveld, men er så skutt at jeg orker ikke. Så da tar vi det en annen dag ;o)

Ha en skjønn kveld!
♥ ♥ ♥

Daisys home sa...

Nammis,disse pepperkakene såg jo gode ut!Og så fint pynta,Så disse får vel ikke bli så alt for lenge i boksene ! klem Sissel

Anne sa...

Er berre innom for å ynskje deg ei koseleg førjulsveke!
Pepperkakene var flotte:)
Klem Anne