tirsdag 29. desember 2009

Jul året rundt?


ok, da var det gjort... ny juleduk er kjøpt, det er en plastikk duk men det ser ikke slik ut!


Det tok meg lang tid å bestemme meg for om jeg skulle ha eller ikke!

Gleden om at jeg har duken blir enda bedre til neste år,.. og for øyet som ser så har jeg ikke rosa stoler til vanlig men de hvite trekkene er til vask... *S*


2,5 meter duk med juleevangeliet er bare helt rått!
Sitter og venter på mine små som kommer hjem snart, slitne og gode!!
Kos dere...

14 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

De duken er kjempefin!!!
Har vurdert den selv lenge,men det har ikke blitt den ennå i allefall...får se hva salget byr på nå i romjula.

hjem hos linda sa...

Den var kjempe,kjempe fin!!
Hvor har du kjøpt den..
Jeg og ønsker meg den!!!

Klæm Linda

Idun.. sa...

Den duken er såå fin! Men fant ut den ville bli litt dyr til et halvlangt spisestuebord... Hvor har du kjøpt din? Betalte du 299,- pr.m?

Godt nyttår! Nyt duken! ;) *klem idun*

Anja Holt sa...

Den duken kan vel brukes hele året? Må si jeg kvakk litt når jeg så de rosa stolene, trodde det hadde klikket fullstendig i hodet ditt! *mobber litt*

Hege sa...

Den duken er bare kjempelekker-står HØYT på ønskelisten:-)
Fortsatt god romjul til deg og dine!
Klem,Hege.

sylvia sa...

ojjo..denne var flott,
så nydelig en duk.
ikke vært her før,men følger deg nå.
ønsker deg gode romjulsdager.
klem fra sylvia

Forever Love sa...

Knallfin var den!
Ha en fin kveld..

Klem Tonje♥

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvor er den duken kjøpt? Den kunne jeg tenkt meg også:D Eller er den dyr kanskje?

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvor er den duken kjøpt? Den kunne jeg tenkt meg også:D Eller er den dyr kanskje?

Lise ♥ Hverdagsglimt sa...

Det passet jo kjempegodt! :)

Fortsatt god jul og godt nytt år.

Violetta sa...

Duken er bare rålekker! Har telt på knappene flere ganger, men synes den er i dyreste laget. Men...har man den i ti år blir det ikke så verst pris likevel ;-)

Idun.. sa...

I nettbutikken til Dorothea var det jeg hadde sett den ja.. takk for det! Den er UTVILSOMT både lekker og praktisk... Kanskje jeg skal legge inn bursdagsønske? hmm... igjen; godt nytt år! *klem idun*

Camilla sa...

Vil få ønske deg og familien et riktig god nyttår =)
Gleder meg til å følge bloggen din inn i 2010! Tusen takk for masse inspirasjon i året som har gått.

Nyttårsklem fra Camilla.

Sivs hus sa...

Hei, Så nydelig duk - den har jeg også lyst på....Nyttårsklem Siv